search
menu

هتل Istanbul Golden City Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Golden City Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن سیتی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن سیتی استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Istanbul Golden City Hotel


هتل گلدن سیتی استانبول از هتل های ۴ ستاره و قدیمی استانبول است که در امتداد خلیج و در محله کادیکوی بی اوغلو واقع شده است. جایی که با جاذبه های دیدنی استانبول مثل کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا و بازار بزرگ استانبول کمی پیاده روی فاصله دارد و در کمتر از ۵ دقیقه می توان از مراکز خرید و تفریحی استانبول مثل تقسیم، نیشان تاشی و جواهیر دسترسی داشت. رستوران طبقه دهم هتل گلدن سیتی استانبول یکی از معروف ترین رستوران های شهر است و هتل Istanbul Golden City Hotel تا به حال از میلیون ها گردشگر و خریدار بلیط هواپیما استانبول میزبانی کرده و همواره قدردان مهمانان و کارکنان خود است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن سیتی استانبول


هتل گلدن سیتی استانبول در همسایگی خود ایستگاه های تراموا، مترو، فری و اتوبوس دارد و دسترسی به نقاط مختلف شهر را برای مهمانانش راحت تر ساخته است. این هتل که در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را شروع کرده با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر VIP و همچنین اینترنت رایگان و اتاق های خانواده از مهمانانش میزبانی می کند. هتل Istanbul Golden City در سال ۲۰۱۷ سطح کیفی امکانات و خدماتش را ارتقا داد تا به شکل شایسته ای مهمان نوازی کند. ضمنا مهمانانی که با خودرو به این شهر سفر کرده اند می توانند خودروی خود را در مجاورت ساختمان هتل پارک کنند. البته برای استفاده از پارکینگ هزینه ای از آن ها دریافت خواهد شد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل گلدن سیتی استانبول که در ۱۰ طبقه ساخته شده، دارای ۶۲ اتاق است که از اتاق های طبقات بالاتر چشم انداز معرکه ای از پل آتاتورک، خلیج و پل گالاتا پیداست، به طوری که می توان از روی خوش خواب های اتاق ها نظاره گر این زیبایی بود. اتاق های هتل طراحی مدرن و دکوراسیون کلاسیکی دارند و امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانت، سشوار، تلفن، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع در آن ها گنجانده شده است. اتاق های هتل Istanbul Golden City Hotel بخش نشیمنی با صندلی های راحتی دارند و کف این اتاق ها فرش شده است. اتاق های خانواده یا اتاق های متصل این هتل نیز ۲ خوابه بوده و دارای ۲ سرویس جدا هستند. دید برخی از این اتاق ها به دریا و برخی به شهر است. ضمنا سوئیت های ماه عسل نیز در این هتل قابل رزرو هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل استانبول گلدن سیتی تورها و کلاس هایی درباره فرهنگ محلی شهر برگزار می کند و مهمانان را با فرهنگ استانبول بیش تر آشنا می کند. تورهای پیاده روی نیز برخی روزها انجام می شوند و در طول اقامت در این هتل می توان از مغازه کادویی آن سوغاتی خوبی برای خانواده و دوستان خود خرید. پرسنل هتل گلدن سیتی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی و روسی آشنایی دارند و برقراری ارتباط با آن ها راحت است. حتی کسانی که به منظور اهداف کاری بلیط هواپیما استانبول خریده اند، می توانند در هتل Istanbul Golden City Hotel اقامت کرده و در مرکز بیزینس آن کارهای خود را انجام دهند. کرایه خودرو، سرویس شاتل و ارائه بلیط وسایل نقلیه از دیگر خدمات هتل گلدن سیتی استانبول هستند.

رستوران هتل


همانطور که گفته شد محبوبیت رستوران «گورمت» هتل گلدن سیتی به خاطر چشم اندازهای زیبا و فضای دلنشین آن است. معمولا کسانی که می خواهند روز یا شب خاصی را سپری کنند، این رستوران را برای صرف غذای خود انتخاب می کنند. رستوران Gourmet در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است و انواع استیک ها، غذاهای دریایی و تند در آن طبخ و سرو می شوند. بی شک در فضای باز این رستوران لحظاتی به یادمانی ثبت می شود. در این هتل کافی شاپی دایر است و خدمات روم سرویس نیز به مهمانان ارائه می شود.

فاصله هتل گلدن سیتی استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد رستم پاشا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است