search
menu

هتل IQ Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل IQ Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آی کیو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آی کیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل IQ Hotel


هتل آپارتمان سه ستاره و اقتصادی آی کیو در یکی از معروف‌ترین نقاط شهر استانبول ترکیه واقع شده‌است؛ یعنی در نزدیکی میدان تقسیم. دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال آنقدر به هتل آی کیو نزدیک است که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از آنها بازدید کنید. هتل آپارتمان آی کیو دسترسی عالی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و سه ایستگاه مترو در نزدیکی هتل به‌صرفه آی کیو قرار دارد. اگر قصد دارید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل IQ Hotel تنها ۳۱.۴ کیلومتر فاصله دارد. در کنار اینکه از جاذبه‌های تاریخی و مشهور و اوت‌ لت‌ های استانبول بازدید می‌کنید، حتما به پارک های استانبول هم سری بزنید؛ چرا که بخشی از ساختار شهری استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه هستند. این پارک ها محلی برای آرامش و استراحت مردم استانبول هستند. از طرفی بخشی از آلودگی و شلوغی این شهر بزرگ و پراسترس ترکیه را کم می‌کنند. به همین دلیل پارک های استانبول به تدریج به بخش مهمی از شهر و جاهای دیدنی استانبول تبدیل شده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آی کیو


هتل آپارتمان آی کیو استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت را آرائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده و خوش داشته باشند. امکانات هتل آپارتمان آی کیو شامل مواردی است از جمله پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، زمین بازی کودکان، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی هتل IQ Hotel ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشت‌و‌گذار در شهر با برنامه مشخص، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آپارتمان آی کیو استانبول استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل آپارتمان آی کیو علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی که در هتل آپارتمان آی کیو قرار دارند، طراحی و دکوراسیونی چشم‌نواز و راحت دارند و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند که در هر بالکن گل‌های خوشرنگ و خوشبو قرار داده شده‌است و می‌توانید از آنجا شهر و عبورومرور مردم را تماشا کنید. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آی کیو استانبول شامل این موارد است: آپارتمان جونیور سوئیت با مساحت تقریبی 25 متر مربع، اتاق خواب و اتاق نشیمن، سوئیت آپارتمان با اتاق خواب و اتاق نشیمن و مساحت تقریبی ۳۵ متر مربع، آپارتمان دلوکس با مساحت تقریبی ۲۰ متر مربع و یک تخت دابل و سوئیت آپارتمان با تراس با اتاق خواب و اتاق نشیمن و مساحت تقریبی ۴۵ متر مربع.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبای هتل آپارتمان آی کیو استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل IQ Hotel شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آپارتمان آی کیو امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل آی کیو استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل آپارتمان آی کیو می‌توانید به راحتی آشپزی کنید.

فاصله هتل آی کیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است