search
menu

هتل Invictum Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Invictum Residence Istanbul
امکانات عمومی هتل اینویکتوم رزیدنس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینویکتوم رزیدنس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Invictum Residence Istanbul


هتل اینویکتوم رزیدنس یکی از هتل های محبوب و سه ستاره در شهر استانبول ترکیه است. این هتل پرطرفدار در ۳۰۰ متری میدان تکسیم واقع شده است، بدین ترتیب تا خیابان مشهور استقلال نیز حدودا ۷۰ متر فاصله دارد. بی شک با اقامت در این هتل همه روزه از رستوران ها، گالری ها و مغازه های خیابان استقلال بازدید خواهید کرد. شاتل فرودگاهی هتل Invictum Residence Istanbul با هزینه جداگانه امکان پذیر است و دسترسی به فرودگاه آتاتورک را برای مسافران آسان می کند که با طی کردن مسیری حدودا ۲۰ دقیقه به فرودگاه خواهید رسید. علاوه بر اینها، به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب این هتل دسترسی به ایستگاه متروی تکسیم بسیار آسان است و از این طریق به تمامی نقاط شهر استانبول نیز دسترسی خواهید داشت، مانند مراکز خرید و جاذبه های دیدنی و تاریخی. از امکانات قابل توجه و مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، پارکینگ، اتاق های خانواده و اتاق های ضدسیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اینویکتوم رزیدنس استانبول


با اقامت در این هتل از خدماتی نظیر اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ در محوطه هتل بهره مند شوید که استفاده از این پارکینگ شامل هزینه است. در لابی هتل اینویکتوم رزیدنس گاوصندوق تعبیه شده است و برای استفاده از این امکانات باید هزینه پرداخت کنید. هتل اینویکتوم رزیدنس دارای تراس با میز و صندلی است و با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت لحظات خوشی برای مسافران رقم می خورد. یکی از اقدامات مورد استقبال در هتل اینویکتوم رزیدنس استانبول اینست که به حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل داده می شود، فقط برای این کار می بایست درخواست لازم ارائه شده و هزینه مربوطه را پرداخت شود. پرسنل این مجموعه بسیار مجرب و خوش برخورد بوده و به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و همین امر جزو مزیت های عالی این هتل برای ایرانیان به شمار می رود، تاحدی که سالانه مسافران زیادی از ایران با خرید بلیط هواپیمای استانبول راهی این شهر می شوند و با رزرو هتل زیبای Invictum Residence Istanbul لحظات شاد و به یاد ماندنی برای خود و خانواده شان رقم می زنند. خدمات نظافتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل با هزینه جداگانه انجام می گیرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها دارای انواع گوناگونی هستند که هریک از این اتاق ها امکانات ویژه ای برای رفاه حال مسافران دارند؛ انواع اتاق ها در هتل اینویکتوم رزیدنس عبارتند از اتاق خانواده چهارنفره، استودیو، اتاق دوبل یا توئين، استودیو سوپرییر. تمامی واحدهای اقامتی این هتل به صورت آپارتمان و استودیو هستند و این واحدها با دکوراسیونی عالی دارای وسایل مدرن و شیکی هستند. همه واحدها دارای آشپرخانه مجهز بوده و در تمامی آشپزخانه ها نیز امکاناتی نظیر یخچال مینی، کتری برقی و اجاق گاز قرار داده شده است. در ضمن بهتر است بدانید که برخی از اتاق های هتل Invictum Residence Istanbul چشم انداز زیبایی رو به شهر دارند. کف همه اتاق های هتل اینویکتوم رزیدنس پارکت شده و شامل سیستم تهویه مطبوع کننده هوا هستند، همچنین امکانات ارائه شده دیگر در اتاق های هتل عبارتند از تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمدلباس، کتری برقی، فضای نشیمن، میز غذاخوری. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت سلف سرویس در فضای باز سرو می شود. همچنین در محوطه این هتل به دلیل نزدیکی به خیابان استقلال می توانید به رستوران و کافی شاپ های متنوعی دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل اینویکتوم رزیدنس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲۶۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است