search
menu

هتل Innpera Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Innpera Hotel Istanbul
امکانات هتل اینپرا استانبول
خدمات هتل اینپرا استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل اینپرا استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Innpera Hotel Istanbul


هتل اینپرا استانبول یکی از فوق العاده‌ترین گزینه‌های اقامت در شهر استانبول است و هر چیزی را که شما برای تجربه یک سفر به یادماندنی و جذاب تصور داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که تنها چند قدم با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند در این میدان قدم بزنند و از تماشای جذابیت‌های فوق العاده آن لذت ببرند. هتل به بسیاری از اماکن تاریخی و معروف شهر نیز نزدیک است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به مکان‌هایی مانند کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، مسجد آبی و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن هتل اینپرا به ساحل دریا مرمره نیز نزدیک است و مهمانان می‌توانند از زیبایی‌های طبیعی و تفریحات موجود در سواحل استانبول نیز بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در Innpera Hotel اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل اینپرا استانبول


امکانات رفاهی موجود در هتل اینپرا استانبول به قدری گسترده و متنوع هستند که بدون شک مورد توجه و استقبال مسافران قرار می‌گیرند. در طبقه اول هتل یک رستوران زیبا همراه با تراس با منظره شهر قرار گرفته و غذاهای بین المللی که در این رستوران سرو می‌شوند حاصل کار یکی از حرفه‌ای‌ترین سرآشپزهای استانبول هستند. هتل دارای استخر سرپوشیده است که مسافران می‌توانند برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت از امکانات آن بهره‌مند شوند. یک سالن بدن‌سازی مجهز نیز در هتل قرار دارد و این امکان را برای دوستداران ورزش فراهم می‌کند تا ورزش کردن را در سفر نیز تجربه کنند. همچنین این هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری جلسات کاری و اداری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکاناتی که برای معلولین در این هتل نظر گرفته شده سبب می‌شوند که مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی بتوانند در آن اقامت داشته باشند. Innpera Hotel مجهز به وای فای نیز است و امکان استفاده رایگان از اینترنت در سرتاسر ملک را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل اینپرا استانبول


خدماتی که در هتل اینپرا استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند درست مانند امکانات رفاهی موجود در این هتل گسترده و متنوع هستند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و به چهار زبان عربی، انگلیسی، روسی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. منوهای رژیم غذایی در دستور کار سرو غذای هتل قرار دارند و مهمانان می‌توانند در صورت درخواست از آن‌ها بهره‌مند شوند. در این هتل انواع خدمات ماساژ تخصصی از جمله ماساژ‌های اختصاصی دست، سر، پا، گردن، ماساژ زوجین و… به مسافران ارائه می‌شوند که آرامش کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کنند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون نیاز به رفت و آمد‌های اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی، سرویس اتو، کلاس‌های تناسب اندام، بازی‌های رومیزی، صندوق امانات و… از دیگر خدمات موجود در Innpera Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


تمام واحدهای اقامتی هتل اینپرا استانبول دارای طراحی لوکس و زیبا هستند و اقامت در آن‌ها برای مهمانان تجربه بسیار خوبی خواهد بود. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق خانوادگی با منظره میدان تکسیم، اتاق استاندارد دونفره، اتاق استاندارد سه نفره، اتاق دو تخته اقتصادی، سوئیت با منظره تنگه بسفر و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی Innpera Hotel تمامی امکانات لازم برای یک اقامت چند روزه ایده آل را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله هتل اینپرا استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است