search
menu

هتل Innova Sultanahmet Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Innova Sultanahmet Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اینوا سلطان احمد استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینوا سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Innova Sultanahmet Istanbul


هتل اینوا سلطان احمد استانبول، هتلی ۴ ستاره با امکانات رفاهی عالی در منطقه فاتح استانبول که قلب شهر به حساب می آید، واقع شده است. موقعیت مکانی عالی هتل اینوا سلطان احمد استانبول باعث شده تا مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول می خرند، این هتل را برای گشت و گذار راحت در شهر و دسترسی آسان به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول و ضمنا، تجربه اقامت راحت و دلنشین، انتخاب و رزرو کنند. کارکنان هتل Innova Sultanahmet Istanbul بسیار مجرب، کاردان و خوش برخورد هستند و مهمانان را با جان و دل میزبانی می نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینوا سلطان احمد استانبول


هتل اینوا سلطان احمد استانبول، امکانات رفاهی و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم کرده است. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی زیبا و شیک هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، صندوق امانات، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با حوصله و صبوری به نیازهای مهمانان پاسخ داده و آن ها را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. کارکنان هتل اینوا سلطان احمد استانبول به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به خوبی عمل می کنند. مهمانانی که در سفر به استانبول قصد دارند حیوان خانگی شان را همراه خود ببرند، لازم است بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی انجام نمی شود.

اتاق های هتل


در هتل اینوا سلطان احمد استانبول انواع اتاق ها با امکانات متنوع و گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. مهمانان می توانند اتاقی را که با نیاز و سلیقه شان مطابقت دارد، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل اینوا سلطان احمد استانبول شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، دلوکس دبل، دلوکس سینگل، کانکشن خانواده، اکونومی دبل، دبل بالکن دار با چشم انداز دریا و دلوکس تریپل هستند. چشم انداز اتاق ها بسیار جذاب و گیرا بوده و از منظره زیبای جاذبه های مهم شهر و دریای فیروزه ای تشکیل شده است. دکوراسیون اتاق ها بسیار دلباز، شیک و آرامش بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و از این رو تمیزی و نظافت اتاق ها عالی و اطمینان بخش است. استعمال دخانیات در سراسر هتل و داخل اتاق ها اکیدا ممنوع است. تمام اتاق های هتل عایق صدا هستند و این باعث می شود تا مهمانان از سکوت و آرامش موجود در واحدهایشان لذت ببرند. زمان تحویل اتاق ها در هتل اینوا سلطان احمد استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل اینوا سلطان احمد استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، آباژور، میز آرایش، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... هستند. اقامت در این اتاق ها همچون در خانه خود آدم، راحت و امن است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای زمان هایی که مهمانان در داخل هتل سپری می کنند، هتل اینوا سلطان احمد استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی متنوع در نظر گرفته است. مهمانان می توانند از خدمات اسپا ارائه شده در مرکز سلامت و اسپا همچون سونا و ... بهره مند شوند. استفاده از حمام ترک نیز از واجبات سفر به استانبول برای هر گردشگری است تا با آب تنی به روش عثمانی را امتحان کرده و لذت ببرند. یک سالن سینما برای علاقه مندان به تماشای فیلم های سینمایی طراحی شده است. مهمانانی که به فکر سلامت و تناسب اندامشان در سفر اهمیت می دهند، می توانند تمرینات روزانه شان را در سالن بدنسازی هتل به طور مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند وعده صبحانه شان را به صورت بوفه ای در رستوران هتل نوش جان کنند. وعده های ناهار و شام نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می گردد. یک بار نوشیدنی جات نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را برای مهمانان آماده می کند. تراس هتل با چشم انداز پانورامیک برای صرف غذا و نوشیدنی جات مکان فوق العاده ای است.

فاصله هتل اینوا سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است