search
menu

هتل Idylle Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Idylle Hotel Istanbul
امکانات هتل ایدیل استانبول
خدمات هتل ایدیل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ایدیل استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Idylle Hotel Istanbul


هتل ایدیل استانبول یکی از هتل‌های ۴ ستاره ای است که برای تجربه یک اقامت لوکس و در عین حال به صرفه می‌توانید در استانبول انتخاب کنید. ساختمان این هتل بنایی به جا مانده از دوران عثمانی است که مورد بازسازی قرار گرفته و فضای هتل و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت لوکس طراحی شده اند. موقعیت مکانی هتل به معنای واقعی شگفت‌انگیز است و شما می‌توانید با اقامت در این هتل به بسیاری از اماکن جذاب و تاریخی شهر استانبول مانند کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و… دسترسی داشته باشید و در طول زمان مسافرت بار‌ها از آن‌ها دیدن کنید. علاوه بر آن اطراف این هتل با کافه ها، قهوه خانه ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی متنوع پوشیده شده و هر آنچیزی را که شما برای یک سفر ایده آل تصور داشته باشید می‌توانید در نزدیکی همین هتل پیدا کنید. Idylle Hotel Istanbul به ایستگاه مترو نیز نزدیک است و امکان گشت و گذار در شهر با استفاده از قطار‌های سریع السیر درون شهری را نیز برای مسافرن فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات رفاهی موجود در آن بهره‌مند شوید.

امکانات هتل ایدیل استانبول


هتل ایدیل استانبول علاوه بر موقعیت مکانی بسیار خوب، امکانات رفاهی متعددی را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کند. هتل دارای یک رستوران زیبا است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را می‌توانید در آن امتحان کنید. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و تنوع خوراکی‌ها و مواد غذایی در وعده صبحانه به گونه‌ای است که بدون شک از اینکه صبحانه را در هتل میل کنید پشیمان نخواهید شد. یک مرکز تجاری بزرگ نیز در Idylle Hotel Istanbul قرار دارد و مهمانان می‌توانند بدون رفت و آمدهای اضافه هر چیزی را که مایل باشند از این مرکز خرید تهیه کنند. در این هتل منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز وجود دارد و استعمال سیگار در مناطق مشترک هتل ممنوع است که همین مسئله اقامت را برای مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند راحت‌تر می‌کند.

خدمات هتل ایدیل


مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند مهم‌ترین ویژگی هتل ایدیل را رفتار دوستانه و صمیمانه پرسنل می‌دانند. کارکنان این هتل بسیار متعهد هستند و رفتار گرم و محترمانه‌ای که با مسافران دارند سبب شده است که مهمانان از اقامت در این هتل احساس رضایت کامل داشته باشند. هتل دارای خدمات خانه داری است و اتاق‌ها به صورت روزانه سرویس می‌شوند. خدمات لباس شویی، خشکشویی و سرویس اتو نیز در هتل فعال است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. از خدمات ویژه این هتل می‌توان به اجرای موسیقی زنده، برگزاری کلاس‌های آشپزی، تور‌های پیاده روی، تور‌های دوچرخه سواری و… اشاره کرد که بسیار مورد توجه و استقبال مسافران قرار دارند و مهمانان برای گذرندان اوقات فراغت خود از این خدمات بهره‌مند می‌شوند. خدمات تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند بدون رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده در هر زمان که مایل باشند از خدمات صرافی موجود در هتل ارز مورد نیاز خود را تامین کنند. خدمات تور، امنیت ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات موجود در Idylle Hotel Istanbul هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Idylle Hotel Istanbul همگی دارای فضایی بزرگ و دلباز با طراحی لوکس و مدرن هستند که محیطی امن و سرشار از آرامش را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی هتل ایدیل می‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دونفره، اتاق لوکس و اتاق خانوادگی اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل ایدیل استانبول می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز مطالعه، مینی بار، تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز و… اشاره کرد.

فاصله هتل ایدیل استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است