search
menu

هتل ibis Styles Istanbul Merter

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ibis Styles Istanbul Merter
امکانات عمومی هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ibis Styles Istanbul Merter


هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر از هتل‌های ۴ ستاره و بی‌نظیر در منطقه مرتر گون گورن استانبول است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و در طول سال از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کنند. همچنین پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران سراسر جهان در حال تلاش هستند، بی‌شک شما نیز با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر برای خود و خانواده‌تان اقامتی به‌یادماندنی و سفری رویایی رقم خواهید زد. با توجه به اینکه هتل ibis Styles Istanbul Merter تا مرکز کنگره هالیک حدوداً ۶ کیلومتر فاصله دارد، برای سفرهای کاری محل مناسبی است و اینکه برای سفرهای دونفره و خانوادگی گزینه خوبی در شهر استانبول به شمار می‌رود. مسجد سلیمانیه با ۷ کیلومتر فاصله و بازار بزرگ استانبول نیز با ۷ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور استانبول هستند و به همه مسافران بازدید از این جاذبه‌ها توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول است که با ۳۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و پذیرش آنلاین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر


از خدمات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد که به‌صورت اختصاصی در این هتل تعبیه‌شده است. این هتل ۴ ستاره شامل خدماتی مانند میز تور و گردشگری و خدمات باربری و روم سرویس است. در هنگام ورود به این هتل در لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد و این بخش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز به استقبال میهمانان می‌روند.
اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل ibis Styles Istanbul Merter قابل‌دسترس است و به‌صورت رایگان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. پرسنل هتل ایبیس استایلز استانبول به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در بخش بیزینس می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و از خدماتی مانند فکس و فتوکپی به‌خوبی بهره‌مند شوید. از خدمات ارائه‌شده در زمینه شستشو می‌توان به خشک‌شویی و اتوکشی اشاره کرد که برای خشک‌شویی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید ولی هزینه اتوکشی رایگان است. دسترسی به‌تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بدین‌جهت مسافران با مشکلات جسمانی می‌توانند به‌راحتی به طبقه موردنظر دسترسی داشته باشند. در داخل واحدهای اقامتی و ورودی هر یک از واحدها نیز امکانات رفاهی و مسیر رفت‌وآمد برای افراد ویلچری تعبیه‌شده است. در بخش تور و گردشگری می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول آشنا شوید و در بخش صرافی نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. اتاق چمدان نیز برای قرار دادن وسایل و بارتان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان دایر گردیده شده است.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی و مرکز سلامتی و اسپا. در بخش اسپای هتل ibis Styles Istanbul Merter می‌توانید از سونا بهره‌مند شوید و بعد از خستگی روزانه خودتان را به یک استراحت و ریلکس کردن مهمان کنید. همچنین استخر سرپوشیده در این هتل طرفداران خاصی دارد که در طی سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. سایر تفریحات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از کلاب‌های کودکان که بزرگ‌سالان می‌توانند با خیال راحت به تفریح بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه در این هتل زیبا چندین اتاق وجود دارد، شما نیز می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و سلیقه و بودجه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییرِ، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر با کاناپه تخت شو، اتاق توئین و اتاق خانواده. توجه داشته باشید که در میان اتاق‌های موجود در این هتل اتاق خانواده طرفداران خاصی دارد و با توجه به ظرفیت زیاد این اتاق‌ها موردتوجه سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی قرار می‌گیرد. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، صندلی مخصوص کودکان، وسایل شستشو و کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن، سوکت نزدیک تختخواب و محافظ سوکت برای بچه‌ها و بالکن. توجه داشته باشید که کف همه اتاق‌ها پارکت شده و فرش انداخته‌اند و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این‌ها در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از حمام اختصاصی با تجهیزات کامل بهره‌مند شوید. از پنجره اتاق‌های هتل ibis Styles Istanbul Merter می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر و حیاط‌خلوت هتل را تماشا کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل Styles Restorant نام داشته و در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده و تایم چای انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را به‌صورت منویی ارائه می‌دهند. مطمئن باشید در هنگام اقامت در این هتل از غذاهای رستوران سیر نخواهید شد.

فاصله هتل ایبیس استایلز استانبول مرتر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است