search
menu

هتل Ibis Istanbul Zeytinburnu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Istanbul Zeytinburnu
امکانات عمومی هتل ایبیس زیتون بورنو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس زیتون بورنو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ibis Istanbul Zeytinburnu


هتل ایبیس زیتون بورنو از هتل های سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبای استانبول است. این هتل زیبا تنها ۴ کیلومتر تا برج گالاتا و ۵ کیلومتر تا مرکز خرید مارمارا فروم فاصله دارد. برای دوست داران خرید نیز بازار بزرگ استانبول در نزدیکی این هتل وجود دارد که محل مناسبی برای خرید به شمار می رود. فرودگاه استانبول نیز حدودا ۶۰ کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. علاوه بر شاتل فرودگاهی برای گشت و گذار نیز شاتل گردش وجود دارد که به راحتی به مرکز شهر استانبول دسترسی خواهید داشت. در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو هتلIbis Istanbul Zeytinburnu می توانید از خدمات مشهور مانند اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، چای ساز و قهوه ساز و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ایبیس زیتون بورنو استانبول


هتل ایبیس زیتون بورنو پذیرش ۲۴ ساعته دارد و از امکانات این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی و رایگان اشاره کرد که مسافران با خیال راحت می توانند ماشین هایشان را در این پارکینگ قرار دهند. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. میهمانان می توانند از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوند. در لابی هتل Ibis Istanbul Zeytinburnu میز تور وجود دارد که در این بخش می توانید اتومبیل کرایه کنید و از جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنید، همچنین در زمینه معرفی جاذبه های دیدنی اطلاعات لازم را به مسافران می دهند. در صورت نیاز می توانید وسایل و چمدان هایتان را به اتاق چمدان در لابی بسپارید. در میان دوستداران حیوانات نیز این هتل طرفدار زیادی دارد، زیرا بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است. پرسنل کارآزموده در هتل ایبیس زیتون بورنو به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی سر بزنید. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید با کرایه اتومبیل در زمان صرفه جویی کنید و از جاذبه های زیادی بازدید کنید. افرادی مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در هتل امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان هتل ایبیس زیتون بورنو می توانند در استخر فصلی و روباز شنا کنند که استفاده از این استخر شامل هزینه جداگانه است. در کنار این استخر نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده اند تا میهمانان ریلکس کرده و به آرامش برسند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ایبیس زیتون بورنو دارای ۲۲۸ اتاق است که انواع متنوعی دارند، این اتاق ها عبارتند از اتاق توئين استاندارد، اتاق دوبل استاندارد و اتاق استاندارد با چشم انداز دریا. در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا قرار داده اند، همچنین در همه اتاق ها از اسباب و وسایل مدرن استفاده شده است. امکانات ارائه شده در داخل همه اتاق ها عبارتند از چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میزکار و تختخواب های استاندارد با ملحفه های تمیز. یکی از موارد توجه در رابطه با اتاق های هتل Ibis Istanbul Zeytinburnu آزاد بودن استعمال سیگار در داخل اتاق هاست.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل Ibis Kitchen نام دارد و انواع غذاهای بین المللی به صورت منویی در هر سه وعده سرو می کنند.

فاصله هتل ایبیس زیتون بورنو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل آتاکوی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است