search
menu

هتل Ibis Istanbul West

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Istanbul West
امکانات کلی هتل ایبیس وست استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایبیس وست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ibis Istanbul West


هتل ایبیس وست استانبول یک هتل سه ستاره شیک و مدرن است که در منطقه هالکالی استانبول واقع شده است. با چند دقیقه رانندگی می توانید به فرودگاه آتاتورک برسید و فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۲۴ کیلومتر است. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری معروف استانبول از جمله برج ساعت دولمه باغچه، مسجد سلیمانیه، بازار ادویه، برج گالاتا، خیابان استقلال و میدان تکسیم مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این هتل از موقعیت مکانی مرکزی و فضای دنج برخوردار است تا پس از یک روز شلوغ احساس آرامش کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی و شگفت انگیز را داشته باشید، هتل Ibis Istanbul West گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل ایبیس وست استانبول


این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان خود امکانات بی نظیری را فراهم کرده است. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان، میز تور، انبار چمدان و یک مرکز بیزینس از جمله خدماتی است که در هتل بیس وست استانبول ارائه می شود. امکان استفاده از پارکینگ رایگان برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، فراهم شده است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی و اتاق ها ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای تبدیل ارز نیز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از امکانات آن بهره مند شوید. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خیالی راحت به تفریح بپردازید. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق در این هتل از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می آید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. مدیریت هتل Ibis Istanbul West برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته تا این افراد نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. کارکنان هتل ایبیس وست استانبول با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Ibis Istanbul West دارای ۹۶ اتاق میهمان است که با زیبایی خاصی طراحی شده اند. هتل دارای اتاق های دبل استاندارد و اتاق های تویین استاندارد است. از امکانات اتاق های هتل ایبیس وست می توان به داشتن اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و تجهیزات تهیه چای و قهوه اشاره کرد. هر کدام از واحدها دارای یک حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. لوازم بهداشتی نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. اگر تمایل داشتید می توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل ایبیس وست استانبول دارای یک کافه و یک رستوران با محیطی بسیار دلنشین است که انواع مختلفی از غذاهای لذیذ و خوشمزه را سرو می کند. صبحانه نیز به صورت سلف سرویس روزانه سرو می شود. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل ایبیس وست استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۲۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مترو سیتی استانبول: ۲۸.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۳۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است