search
menu

هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul
امکانات عمومی هتل آپارتمان هوکسلی اولد سیتی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هوکسلی اند آپارتس اولد سیتی استانبول

درباره هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul


هتل آپارتمان هوکسلی اولد سیتی از هتل‌های میان رده در ۵۰۰ متری مسجد آبی در منطقه تاریخی پنینسولای استانبول واقع‌شده است. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی اشاره کرد که در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بی‌نظیر بازدید کنید. ایستگاه تراموای سلطان احمد نیز فقط ۷۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد و از طریق آن می‌توانید به میدان تکسیم رفته و از این میدان نیز به اکثر نقاط استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. از امکانات معروف ارائه‌شده در هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان هوکسلی اولد سیتی استانبول


در میز پذیرش هتل هوکسلی اند آپارتس اولد سیتی به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. برای دسترسی به فرودگاه استانبول می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. همچنین کادر مجرب و کارآزموده این هتل در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی برای مسافران در حال تلاش هستند، مطمئناً از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد تا حدی که در سفرهای بعدی‌تان نیز هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام خواهید کرد. ابا اقامت در این هتل می‌توانید در به میز تور بلیط و گردشگری مراجعه کنید و در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی اطلاعات کسب کرده و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را از این قسمت تهیه کنید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ موجود در این هتل نیز به‌صورت عمومی بوده و برای استفاده از آن باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش می‌توانید به لابی هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‌های لازم از این خدمات بهره‌مند شوید.
در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul بروید و نسبت تبدیل ارز اقدام کنید. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید و رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی موجود در این هتل می‌توان به اجراها و موسیقی‌های زنده اشاره کرد. در همچنین برخی از امکانات مربوط به‌سلامتی در این هتل عبارت‌اند از امکانات اسپا و انواع ماساژ. حمام روباز نیز موردتوجه مسافران زیادی در این هتل قرار می‌گیرد، توجه داشته باشید که استفاده از این خدمات رفاهی شامل هزینه جداگانه هستند. برای کودکان نیز شبکه‌های تلویزیونی با کارتون و برنامه‌های مخصوص کودکان در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در همه اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد. همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در همه اتاق‌ها ارائه می‌شود. امکانات دیگر در اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار. همه اتاق‌ها با وسایل مدرن چیده شده‌اند و از گاوصندوق موجود در اتاق‌ها می‌توانید برای گذاشتن وسایل ارزشمند و گران‌بهای خود استفاده کرده و با خیال راحت هتل را ترک کنید. حمام‌های اختصاصی موجود در اتاق‌ها نیز استاندارد بوده و شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. در هتل انواع اتاق دایر گردیده است که عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل اکونومی، آپارتمان تک خوابه با پذیرایی که شامل ۴ تختخواب و ۵ کاناپه تخت شو است. این آپارتمان برای خانواده‌ها و سفرهای دسته‌جمعی انتخاب مناسبی است. از امکانات ارائه‌شده در این اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تراس، امکانات اتوکشی اشاره کرد.
همچنین در هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul نیز آشپزخانه مجهز وجود دارد و این آشپزخانه شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، وسایل شست‌وشو، کتری برقی و فر هستند. اتاق‌های موجود در این هتل همگی به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها محل مشخصی به دور از اتاق‌ها برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. همچنین دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های موجود در این هتل عایق صدا هستند و اقامتی توأم با آرامش برای مسافران رقم می‌زنند.

رستوران هتل


صبحانه به‌صورت روزانه و سلف‌سرویس ارائه می‌شود و مواد غذایی ارائه‌شده به‌صورت تازه و ارگانیک هستند. همچنین برای سرو وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و بارهای اطراف هتل Huxley Hotel and Aparts Old City Istanbul سربزنید و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را نوش جان کنید.

فاصله هتل هوکسلی اند آپارتس اولد سیتی استانبول


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است