search
menu

هتل Hotel Yonca Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yonca Istanbul
امکانات عمومی هتل یونجا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یونجا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Yonca Istanbul


هتل یونجا یکی از هتل‌های دو ستاره در شهر زیبای استانبول است که در ۲۰۰ متری خیابان پرجنب‌وجوش استقلال واقع‌شده است. همچنین فاصله این هتل تا میدان تکسیم ۵۰۰ متر بوده و یکی از بهترین نقاط استانبول به شمار می‌رود. توریست‌ها و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر می‌کنند، به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی هتل Hotel Yonca Istanbul نسبت به رزرو آن اقدام کرده و اقامتی خوش برای خود و خانواده‌شان را رقم می‌زنند. برای دسترسی به فرودگاه استانبول می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. ایستگاه متروی تکسیم نیز با ۵۰۰ متر فاصله از این هتل امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی در منطقه تاریخی سلطان احمد را فراهم می‌کند، در این منطقه جاذبه‌هایی مانند کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و بازار بزرگ استانبول قرار دارند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل یونجا استانبول


در بخش ورودی هتل با پذیرش روبرو خواهید شد که در این قسمت به‌صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. در حین اقامت در این هتل ممکن است به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی نیاز داشته باشید که می‌توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنند. در صورت نیاز به پول ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل Hotel Yonca Istanbul سر بزنید. بر اساس قوانین رایج در هتل یونجا اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد، اما پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به آن دایر گردیده است که می‌توانید در صورت نیاز با هزینه مربوطه از این پارکینگ استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدمات دیگر مانند فکس و فتوکپی نیز در این هتل انجام می‌گیرند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول اگر تمایلی به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نداشته باشید، در هتل یونجا امکان کرایه اتومبیل وجود دارد و از طریق آن می‌توانید به‌جاهای مختلف شهر دسترسی داشته باشید. کارکنان این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی هتل بخشی به‌عنوان اتاق چمدان در نظر گرفته‌شده است تا در صورت نیاز مسافران وسایل و چمدان‌هایشان را به این اتاق بسپارند و اینکه در میز تور بلیط و گردشگری می‌توانید نسبت به جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول آشنایی پیداکرده و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را از این قسمت تهیه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در همه اتاق‌های موجود در این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا قرار داده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل نیز می‌توان به تلویزیون و مینی بار اشاره کرد. همچنین اتاق‌های هتل یونجا با اسباب و وسایل ساده چیده شده‌اند و اقامتی با آرامش برای مسافران به ارمغان می‌آورند. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. انواع اتاق‌های موجود در هتل یونجا عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق توئین، اتاق سینگل کلاسیک، اتاق دوبل دلوکس، اتاق خانواده دلوکس و سوئیت کینگ دلوکس. مسافران بر اساس تعداد نفرات و سلیقه و بودجه‌شان می‌توانند اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده رقم بزنند.
اتاق‌های خانواده در هتل Hotel Yonca Istanbul نسبت به اتاق‌های دیگر از توجه زیادی برخوردار هستند، مخصوصاً برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها انتخاب این اتاق بسیار مناسب است. اتاق‌ها همه‌روزه به‌صورت رایگان نظافت می‌شود و از امکانات دیگر موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان به کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و تلفن اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است اتاق‌های این هتل دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند، بدین‌جهت در هنگام اقامت سکوت و آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در این هتل رستوران وجود ندارد، اما جای نگرانی نیست، زیرا خیابان استقلال جزو خیابان‌هایی است که مملو از رستوران، کافی شاپ و بار است. بدین‌جهت می‌توانید در وعده‌های ناهار و شام به رستوران‌های اطراف این هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل یونجا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است