search
menu

هتل Hotel Venera Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Venera Istanbul
امکانات عمومی هتل ونرا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ونرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Venera Istanbul


هتل ونرا یکی از هتل‌های معروف و چهار ستاره در شهر استانبول است که ۸۵۰ متر تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد. این هتل مدرن با چشم‌انداز پانورامیک به‌صورت ۲۴ ساعته از مهمانان سراسر جهان استقبال می‌کند. ایستگاه تراموای لاله لی در ۲۵۰ متری این هتل واقع‌شده است که از این طریق به‌تمامی نقاط شهر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دسترسی خواهید داشت. ایستگاه ‌متروی وزنجیلر تنها با چند قدم پیاده‌روی قابل‌دسترس است و از این طریق نیز دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر خواهید داشت، مانند میدان تکسیم که یکی از مشهورترین میدان‌های استانبول به شمار می‌رود و شامل انواع مغازه، رستوران، گالری و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند کاخ و موزه توپ کاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلطان احمد، موزه پرا و غیره است. فرودگاه استانبول با ۴۷ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده و بار.

امکانات عمومی هتل ونرا استانبول


بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و در لابی نیز مغازه طلافروشی دایر گردیده است، این‌یک خبر خوب برای دوستداران خرید مخصوصاً طرفداران طلای ترکیه است، بنابراین بهتر است فرصت را از دست ندهید و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل Hotel Venera Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. همچنین ممکن است در حین اقامت به خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی و لباسشویی، اتو و واکس کفش نیاز داشته باشید که در این صورت به‌جز واکس بقیه خدمات با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. حتی ممکن است سفرتان به استانبول به خاطر کار و تجارت باشد که در این صورت با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. کارکنان مجرب و کارآزموده در هتل ونرا به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. در لابی هتل می‌توانید به صرافی مراجعه کرده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. همچنین در بخش میز تور بلیط و گردشگری نیز می‌توانید از مسئولین مربوطه در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی راهنمایی بگیرید. توجه داشته باشید، اگر زمان ساعت پروازتان بازمان تخلیه اتاقتان مطابقت نداشته باشد، با خیال راحت می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان در لابی هتل بسپارید و از مغازه‌های سوغاتی فروشی در لابی هتل انواع سوغاتی‌ها را تهیه کنید. همچنین ممکن است برخی از مسافران دچار مشکلات جسمانی باشند یا به‌وسیله ویلچر حرکت کنند که در این صورت برای این مسافران امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


هتل ونرا شامل مرکز سلامتی و باشگاه بدنسازی است که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. استخرهای موجود در این هتل در طی سال باز بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. لازم به ذکر است استفاده از این استخرها رایگان بوده و لحظات خوشی برایتان به ارمغان می‌آورند. در کنار استخر نیز صندلی و چترهای آفتاب‌گیری تعبیه‌شده‌اند که بعد از شنا می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، با اقامت در هتل Hotel Venera Istanbul می‌توانید به حمام ترکی رفته یا در اتاق بخار ریلکس کنید. از دیگر امکانات تفریحی ارائه‌شده در مرکز سلامتی این هتل می‌توان به سونا، حمام ترکی و انواع ماساژ اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل بسیار دلباز بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی گزینه مناسبی هستند. این اتاق‌ها دارای دکوراسیونی زیبا و بی‌نظیر بوده و انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق دوبل سوپرییر با چشم‌انداز دریا و سوئیت خانواده. بنابراین با توجه به تعداد نفرات، سلیقه و بودجه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را در هتل ونرا انتخاب کنید و اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هر یک از اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون تلفن و میز کار هستند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارهای این اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها نیز حمام‌های اختصاصی دایر گردیده و این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، وان، لوازم بهداشتی، حوله سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و ترکی محلی را در طبقه آخر هتل سرو می‌کند. این رستوران با چشم‌انداز بسیار بی‌نظیر و دیدنی از شهر قدیمی و تنگه بسفر از میهمانان استقبال می‌کند. همچنین در این رستوران می‌توانید انواع استیک، غذاهای دریایی و دسرهای خانگی را سفارش داده و نوش جان کنید. در بخش کافی‌شاپ هتل Hotel Venera Istanbul نیز با انواع قهوه، کیک و دسرهای تازه در طول روز از میهمانان پذیرایی می‌شود. بخش بار نیز مخصوص انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است که در محیطی رنگارنگ با صندلی‌های صورتی توجه مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کند.

فاصله هتل ونرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است