search
menu

هتل Hotel Timya Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Timya Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تیمیا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیمیا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Timya Istanbul


هتل تیمیا استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه کادیکوی استانبول است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می‌نماید. موقعیت مکانی هتل در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد که بسیار زیبا و منحصر به فرد است. از زیبایی‌های منطقه کادیکوی علاوه بر سواحل جذاب و مکان‌های شیک می‌توان به چندین خیابان معروف ازجمله خیابان مُدا و خیابان بغداد اشاره کرد. خیابان بغداد پاتوق لوکس پسندان است. اگر شب از این خیابان بازدید کنید، ویراژ ماشین‌های آخرین مدل را تماشا خواهید کرد. همچنین، کافه‌ها، بوتیک‌ها و رستوران‌های شیک در این خیابان وجود دارند. اگر بخواهید برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی همچون مسجد اورتاکوی، آب انبار باسیلیکا، موزه معصومیت و ... به قسمت اروپایی استانبول بروید، فِری پورت کادیکوی در فاصله کمی از هتل قرار گرفته است. با مراجعه به آن می‌توانید سوار فری بوت یا کشتی شوید و در طول مسیر آبی از آب و هوا و زیبایی مناظر اطرافتان لذت ببرید. امکانات فراهم شده در هتل نیز بسیار مناسب و مطلوب هستند و اقامت دلچسبی را برایتان به ارمغان می‌آورند. با رزرو هتل تیمیا استانبول اقامت خوب و دل‌چسبی تجربه می‌کنید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتلHotel Timya Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تیمیا استانبول


در هتل تیمیا استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز ۶ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قیبل اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت کرده و با روی خوش از مهمانان استقبال می‌نمایند.
لازم است مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در هتل تیمیا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل تیمیا استانبول شامل اتاق‌های خانواده، سینگل، دبل، توئین، سوئیت و ... هستند. اتاق‌ها از چشم انداز زیبای خیابان و شهر برخوردارند. دکوراسیون اتاق‌ها مدرن و جذاب است و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با موکت پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل تیمیا استانبول از ساعت ۱۲ الی ۱۸ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل تیمیا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل تیمیا استانبول همه روزه در ساعات معین صبح، صبحانه خوشمزه و بوفه‌ای برای مهمانان آماده و سرو می‌گردد. مهمانان با صرف صبحانه کامل روزخود را پرانرژی شروع می‌کنند. علاوه بر این، بار نوشیدنی‌جات در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های تازه سرد و گرم برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل تیمیا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است