search
menu

هتل Hotel Sultanhan Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sultanhan Istanbul
امکانات هتل سلطان هان استانبول
خدمات هتل سلطان هان استانبول
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل سلطان هان استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Hotel Sultanhan Istanbul


هتل سلطان هان استانبول یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که به دلیل سبک معماری متفاوت و موقعیت مکانی بی‌نظیری که دارد اقامتی بسیار زیبا و فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رغم خواهد زد. ساختمان هتل به قدری جذاب و متفاوت است که بدون شک در همان نگاه اول به آن جذب خواهید شد. لابی این هتل با انواع آثار به جامانده از دوران عثمانی و وسایل قدیمی و عتیقه تزئین شده است و همین زیبایی‌ها اقامت در هتل را برای مهمانان جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کند. علاوه بر آن هتل منظره بسیار خوبی روبه شهر دارد که تماشای آن‌ها به خصوص در شب تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. لازم به ذکر است که برای تجربه سفری متفاوت و اقامت در Hotel Sultanhan Istanbul تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای استانبول سفر کنید و اقامتی زیبا و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل سلطان هان استانبول


هتل سلطان هان استانبول امکانات بسیار خوبی دارد و از همین جهت توانسته محبوبیت فراوانی در بین گردشگران شهر استانبول به دست آورد. هتل دارای یک رستوران بسیار مجلل و باشکوه است که تراس و منظره فوق العاده‌ای که از شهر دارد، بهترین محل را برای صرف غذای مسافران فراهم می‌کند و مهمانان می‌توانند انواع غذا‌های لذیذ و خوش طعم ترکی را در آن تجربه کنند. امکانات آب گرم و سونا در این هتل از جمله امکاناتی هستند که به میزان زیادی مورد توجه مسافران قرار دارند و مهمانان هتل برای گذرندان اوقات فراغت و رفع خستگی ناشی از سفر از این امکانات استفاده می‌کنند. این هتل با داشتن امکانات ویژه معلولین و همچنین اتاق‌های بدون دود و اتاق‌های ضد آلرژی، برای اقامت افرادی که معلولیت یا حساسیت‌های خاصی دارند نیز کاملا مناسب است. تراس آفتاب، مبلمان در فضای باز، کپسول‌های آتشنشانی، امنیت ۲۴ ساعته، مغازه کادو فروشی، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان در سرتاسر ملک و. . . از دیگر امکانات Hotel Sultanhan Istanbul به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل سلطان هان استانبول


علاوه بر امکانات خوبی که در هتل سلطان هان استانبول وجود دارند این هتل دارای خدمات متنوع و گوناگونی نیز است که اقامت را برای مهمانان دلپذیرتر و لذت بخش‌تر می‌کند. از خدمات محبوب هتل می‌توان به برگزاری کلاس‌های آشپزی، کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ترکی، گالری هنر‌های موقت، تور‌های پیاده روی و تور‌های دوچرخه سواری اشاره کرد که بسیار مورد توجه و علاقه مهمانان قرار می‌گیرند.
Hotel Sultanhan Istanbul دارای خدمات نگهداری از کودکان است و مهمانان ساکن این هتل می‌توانند با فرزندان خردسال خود را بدون دغدغه به مرکز نگهداری از کودکان هتل بسپارند و با خیال راحت از خرید و گشت و‌گذار در شهر لذت ببرند. علاوه برآن غذا‌های مخصوص کودکان و غذا‌های رژیمی نیز در این هتل سرو می‌شوند که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را از قبل به هتل سفارش دهید. خدمات ماساژ نیز از دیگر خدمات ویژه این هتل است که آرامش کامل را در هنگام اقامت به مهمانان هدیه می‌دهد و سختگی سفر را به طور کامل از تن مهمانان هتل می‌زداید. پذیرش ۲۴ ساعته، تسلط تمامی پرسنل به چندین زبان زنده دنیا، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و نوجوانان، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط، محل نگهداری چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها و نمایش‌ها و. . . ازدیگر خدمات این مجموعه هستند که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت هتل هان سلطان، می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی هتل سلطان هان استانبول درست مانند فضای داخلی ساختمان هتل دارای طراحی بسیار زیبا و دکوراسیون خاصی هستند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید احساس زندگی در یک اتاق مجلل و اشرافی را تجربه کنید. از انواع واحد‌های اقامتی Hotel Sultanhan Istanbul می‌توان به اتاق یک نفره لوکس، اتاق دونفره لوکس، اتاق سه نفره لوکس، اتاق چهارنفره لوکس و. . . اشاره کرد. از جمله امکاناتی که در واحد‌های اقامتی Hotel Sultanhan Istanbul می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توان به حمام اختصاصی به همراه تن پوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، کمد لباس، تهویه مطبوع، صندوق‌امانات، گاو صندوق لپ تاپ، امکانات اتو کشی، کانال‌های ماهواره‌ای، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه و. . . اشاره کرد.

فاصله هتل سلطان هان استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است