search
menu

هتل Hotel Spectra Sultanahmet Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Spectra Sultanahmet Istanbul
امکانات عمومی هتل اسکپترا سلطان احمد استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپکترا سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Spectra Sultanahmet Istanbul


هتل اسپکترا سلطان احمد یکی از هتل‌های سه ستاره در بهترین منطقه استانبول واقع‌شده است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی در شهر استانبول همواره موردتوجه گردشگران و توریست‌ها قرار می‌گیرد و این هتل زیبا در سال ۲۰۱۴ به‌طور کامل مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است، در واقع یکی از بهترین جاها برای کشف شهر استانبول و لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی به شمار می‌رود. همچنین به دلیل ارائه امکانات و خدمات متنوع و اتمسفر بسیار بی‌نظیر در این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. بنای هتل Hotel Spectra Sultanahmet Istanbul دارای ساختمان قدیمی با معماری عثمانی است که در میدان هیپودروم قرار دارد و این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری رو به مسجد سلطان احمد، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ استانبول دارد، یعنی هنگام سرو وعده های غذایی تان در رستوران می‌توانید از چشم‌اندازهای بی‌نظیر این ساختمان‌های قدیمی لذت ببرید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اسکپترا سلطان احمد استانبول


ممکن است در هنگام سفرتان به شهرستان استانبول به پول رایج ترکیه نیاز داشته باشید، بدین‌جهت با خیال راحت می‌توانید به صرافی موجود در این هتل سرزده و تبدیل عرض کنید. با توجه به قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و قسمت‌های مختلف هتل قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برخی از مسافران ممکن است با ماشین شخصی به استانبول سفر کنند که در این صورت پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل واقع‌شده است و استفاده از این پارکینگ شامل هزینه جداگانه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از ترانسفر گشت استفاده کنید که این ترانسفر نیز شامل هزینه جداگانه است.
همچنین در لابی هتل Hotel Spectra Sultanahmet Istanbul می‌توانید به اتاق چمدان دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز می‌توانید وسایلتان را با خیال راحت به این قسمت بسپارید. بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتو نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. در میان مسافران ممکن است برخی از افراد به دلیل سفر کاری و تجاری با خرید بلیط هواپیما این هتل را برای محل اقامتشان انتخاب کنند که در این صورت در مرکز بیزینس هتل اسپکترا قادر به برگزاری جلسات و کنفرانس‌هایشان هستند. توجه داشته باشید برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور تعبیه‌شده استفاده کنید و برای افراد با مشکلات جسمانی یا آن دسته از افرادی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل اسپکترال اتاق‌های مخصوصی برای مسافران ارائه می‌دهد که بسیاری از آن‌ها چشم‌اندازی رو به سلطان احمد و میدان هیپودروم دارند. همه اتاق‌ها دارای دکوراسیون و طراحی بسیار زیبا با وسایل راحت اقامتی فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق خانواده سوپرییر، اتاق سینگل استاندارد و اتاق تویین یا دوبل اکونومی. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است.
همه اتاق‌های هتل Hotel Spectra Sultanahmet Istanbul دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی توأم با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تختخواب اضافی، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه، تلویزیون، تلفن، میز کار، کاناپه تخت شو، گاوصندوق و مینی بار اشاره کرد. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل Spectra Café Restaurant نام داشته و انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، بین‌المللی و ترکی محلی ارائه می‌دهد. برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام می‌توانید با مراجعه به این رستوران به‌صورت منویی غذا سفارش دهید.

فاصله هتل اسپکترا سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۷۸ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است