search
menu

هتل Hotel Sato Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sato Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل شاتو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شاتو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sato Istanbul


هتل شاتو استانبول، هتلی معمولی در منطقه بی اوغلو بوده و در خیابان استقلال که از خیابان های مشهور استانبول به حساب می آید، واقع شده است. فاصله این هتل تا میدان تکسیم استانبول بسیار کم است و به دیگر جاذبه‌های استانبول ازجمله موزه معصومیت استانبول، پل گالاتا، مسجد اورتاکوی و .... دسترسی آسان دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای کشف شهر و لمس جنب و جوش استانبول می‌خرند، این هتل گزینه خوبی برایشان محسوب می‌شود. زیرا ضمن اقامت مقرون به صرفه، به راحتی از جاهای دیدنی شهر بازدید می‌کنند. مهمانان با طی مسافت های کوتاه، چه با پای پیاده و چه با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، در کمترین زمان می‌توانند از جاذبه‌های شهر بازدید کنند. یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که گردشگران در سفر به استانبول باید تجربه کنند، تفریحات شبانه استانبول است. شب‌های استانبول حال و هوای دیگری دارند. کارکنان هتل Hotel Sato Istanbul خوش برخورد و زحمتکش هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل شاتو استانبول


در هتل شاتو استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. در اتاق های هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، دستگاه ATM، روزنامه، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بلیط، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، تبدیل ارز و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل شاتو استانبول به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل شاتو استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با امکانات مناسب در هتل شاتو استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل شاتو استانبول شامل اتاق های سینگل، دبل و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن بوده و چشم انداز زیبایی از خیابان استقلال را ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق ها ساده است و با اسباب و اثاثیه مطلوب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت های چوبی فرشینه شده‌ است. زمان تحویل اتاق ها در هتل شاتو استانبول از ساعت ۱۴ تا ۲۰٫۳ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل شاتو استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل وعده‌های صبحانه، ناهار وشام در ساعات معینی از روز به مهمانان سرو می‌شوند و شامل غذاهای گوناگون ترکی هستند. تراس رستوران نیز در روزهای گرم و هوای خوش برای صرف غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فاصله هتل شاتو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است