search
menu

هتل Hotel Sapphire Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sapphire Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سفایر استانبول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سفایر استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Sapphire Istanbul


هتل سفایر استانبول ترکیه، یک هتل ۴ ستاره با سبک معماری عثمانی کلاسیک، که در ۵۰۰ متری کاخ توپکاپی در منطقه سلطان احمد، از محله های دیدنی استانبول قرار دارد. فضای داخلی هتل و دکوراسیون سنتی آن برای کسانی که به تاریخ و معماری علاقه مند هستند، مناسب است. یک هتل بی نظیر در طراحی و معماری و امکانات، که نظر همه را به خود جلب می کند. اگر بلیط هواپیما استانبول را از سفر مارکت خریداری کرده ‌اید، بد نیست اتاقی را در هتل Hotel Sapphire برای اقامتی دلپذیرتر رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سفایر استانبول


ازجمله امکانات مهم هتل سفایر استانبول، می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان نامحدود و اجاره خودرو اشاره کرد. تسهیلات خاص به ویژه ویلچر برای مهمانان معلول در نظر گرفته شده است. هتل دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و خدمات خانه داری درآن به صورت روزانه انجام می شود. با کرایه خودرو می توانید به گشت و گذار در خیابان ها و مراکز خرید استانبول سر بزنید. هتل مجهز به صندوق امانات است که می توانید اشیا قیمتی خود را با خیال راحت به آن ها بسپارید و از هتل خارج شوید. در اتاق های هتل و فضاهای عمومی مجاز به کشیدن سیگار نیستید اما هتل سفایر استانبول این امکان را ایجاد کرده تا افراد سیگاری در فضایی مخصوص، با خیال راحت سیگار بکشند و در عین حال سایر مسافران بابت دود سیگار اذیت نشوند. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است پس قبل از رزرو آنلاین هتل، به این نکته توجه کنید. برای جا به جایی بین طبقات در این هتل آسانسور تعبیه شده است. برای دسترسی به فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی هتل سفایر بهره مند شوید. خدمات دیگر مثل خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز شامل هزینه جداگانه بوده که این امکانات را می توانید در لابی هتل از پذیرش درخواست کنید. پرسنل مجرب هتل سفایر در همه حال آماده پاسخگویی به نیازهای مسافران بوده و همگی به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. برای تبدیل ارز نیازی به خروج از هتل ندارید، در لابی هتل صرافی مستقر است و خدمات تبدیل ارز را انجام می دهد. اتاق چمدان نیز در لابی هتل وجود دارد و می توانید در بدو ورود چمدان های خود را به آنها بسپارید. حمام شیک و تمیز به صورت وان و دوش همراه با حوله و سشوار از دیگر امکانات این هتل به حساب می آید. از نظر امنیت، هتل سفایر دارای سیستم امنیتی بالا، نگهبانی ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته در فضاهای عمومی و همچنین زنگ هشدار مجهز است. اگر به قصد سفر کاری، بلیط هواپیما استانبول را خریداری کرده اید ، از بخش پذیرش هتل، می توانید به دستگاه فکس و فتوکپی و مراکز تجاری و تجهیزات برگزاری جلسات دسترسی داشته باشید. هتل سفایر استانبول مجهز به پارکینگ اختصاصی است که نیاز به رزرو نیست ولی هزینه جداگانه برای پارک خودرو گرفته می شود. برای کودکان ۱ تا ۵ سال اقامت رایگان است.

اتاق‌های هتل


اتاق های هتل عبارتند از: اتاق توئین یا دبل که دارای ۲ تخت سینگل و ظرفیت نفر اضافه دارد. اتاق تریپل با ۳ تخت سینگل و اتاق دابل یا تویین همراه با ترانسفر فرودگاهی دو نفره که دارای ۲ تخت سینگل است. این هتل به ویژه برای زوج های جوان بسیار مناسب است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل سفایر استانبول با لوازم چوبی کاملا شیک و در عین حال کلاسیک طراحی شده‌اند. این هتل ۵۴ اتاق دارد. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای و سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان مجهز هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با وان بوده و به سشوار و حوله مجهز شده‌اند. دیوار‌ها عایق صدا هستند و مسافران آرامش دل چسبی را در اتاق ها تجربه خواهند کرد. کف اتاق ها پارکت و دارای فرش و آباژور هستند. درون اتاق ها چای ساز وجود دارد و مهمانان هر وقت که بخواهند می توانند در اتاق خود چای نوش جان کنند. تمیزی اتاق ها و دکوراسیون آن از نقاط قوت اتاق ها است که بسیاری از مهمانان به آن اشاره کرده اند. چشم انداز اتاق ها نیز به محوطه و رو به دریا است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


از سرگرمی و تفریحات این هتل می توان به حمام ترکی، حمام عمومی و سونا و جکوزی اشاره کرد، که همه‌ اینها با هزینه جداگانه در دسترس می باشند. بعد از گشت و گذار و بازگشت به هتل، مهمانان با رفتن به استخر شنا و بعد ماساژ درمانی، خستگی بدن خود را رفع می کنند. تفریحات شبانه، تور‌های پیاده روی، تور‌های ویژه در مورد فرهنگ های بومی و موزیک زنده با هزینه جداگانه قابل رزرو هستند.

رستوران هتل


هتل سفایر استانبول مجهز به یک رستوران کلاسیک درباری است. فضای داخلی و رنگ‌ های خاص دیوار ‌ها و میز و صندلی‌ ها همگی هارمونی خاصی باهم دارند که خوردن هر وعده در این رستوران را دلپذیر تر می کنند. بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران می توانید میل کنید. نگران رژیم غذایی خاص خود نباشید، چراکه که رستوران هتل برای تهیه غذاهای حلال، بدون گلوتن و گیاهی برای همه نوع سلیقه آماده کرده است. در لابی هتل نیز کافه بار وجود دارد که مسافران می توانند انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با دسر و شیرینی را درخواست و میل کنند.

فاصله هتل سفایر استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار ادویه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دولمه باغچه: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است