search
menu

هتل Hotel Padova Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Padova Istanbul
امکانات هتل پادوا استانبول
اتاق های و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله پادوا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Padova Istanbul


هتل ۳ ستاره پادوا در مرکز شهر استانبول در منطقه فاتح واقع شده است. یکی از ویژگی های قابل توجه این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است، نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری شهر از قبیل برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی است که مسافران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند از این مکان ها دیدن کنند. همچنین ایستگاه مترو Vezneciler Istanbul Universitesi در فاصله نزدیکی از این هتل قرار داشته و امکان بازدید و دسترسی به مکان های مهم شهر را برای مهمانان آسان کرده است. هتل پادوا در فاصله ۴۷ کیلومتری از فرودگاه بین المللی استانبول و ۴۵ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. در صورت تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، با اقامت در این هتل زیبا لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل پادوا استانبول


از امکانات و خدماتی که هتل پادوا در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان به Wi-Fi رایگان، ترانسفر فرودگاهی ۲۴ ساعته در صورت درخواست و با دریافت هزینه اضافی و نیز میز پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. در این هتل نظافت به صورت روزانه انجام می شود. دیگر امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد شامل خدماتی از قبیل خشکشویی با دریافت هزینه اضافی، میز تور و خدمات تهیه بلیط است. هتل پادوا دارای سالن لابی نیز است که در آن برای مسافران روزنامه رایگان ارائه می‌شود. هتل دارای خدمات امنیتی از قبیل کپسول آتش نشانی، سیستم امنیتی و جعبه کمک های اولیه است. در این هتل صبحانه نیز سرو می‌شود. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است. در این هتل مناطق مشخص شده ای برای افراد سیگاری فراهم شده است. این هتل دارای تراس بوده که منظره بی نظیری از شهر را ارائه می‌دهد. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند. هتل فاقد برخی امکانات مثل پارکینگ و استخر است.

اتاق های و امکانات اتاق های هتل


هتل پادوا استانبول دارای ۱۵ اتاق بوده و انواع اتاق های مختلف را ارائه می‌دهد که عبارتند از اتاق تک نفره، اتاق تویین و اتاق تریپل که مهمانان متناسب با نیاز خود می‌توانند رزرو کرده و در آن اقامت داشته باشند. اتاق ها فاقد تخت کودک هستند. در اتاق های این هتل امکان دسترسی به وای فای رایگان وجود دارد. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون LCD چند کاناله، میزکار و مینی بار هستند. علاوه بر آن خدمات سرویس اتاق نیز ارائه می شود. در اتاق ها تلفن، روتختی و همچنین دمپایی نیز وجود دارد. در این هتل هر اتاق دارای حمام اختصاصی بوده و حمام ها دارای دوش، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله و توالت فرنگی است. همچنین در این هتل آب معدنی به صورت رایگان در دسترس است و در اتاق ها گاو صندوق نیز وجود دارد.

رستوران هتل


در هتل Hotel Padova Istanbul یک سالن بار و رستوران نیز وجود دارد که انواع غذاهای مختلف و نوشیدنی ها را ارائه می‌دهد، علاوه بر آن میهمانان می‌توانند از غذاهای خاورمیانه ای، مدیترانه ای و ترکی در رستوران ANTAKYA که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل واقع شده است لذت ببرند.

فاصله پادوا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است