search
menu

هتل Hotel Osaka Airport Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Osaka Airport Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اوساکا ایرپورت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوساکا ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Osaka Airport Istanbul


هتل اوساکا ایرپورت استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه باغچه لی اولر (Bahçelievler) استانبول است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای مهمانان فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای آن ها دارد. هتل اوساکا ایرپورت استانبول فاصله کمی با ایستگاه متروی Yeni Bosna دارد و مهمانان می توانند از طریق مترو به بیشتر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته و از جاهای دیدنی استانبول ازجمله مراکز خرید استانبول، برج گالاتا استانبول، مسجد سلیمانیه استانبول و ... بازدید کنند. امکانات در نظر گرفته شده در این هتل برای اقامت راحت و دلچسب کاملا ایده آل و استاندارد هستند. مهمانانی که قصد صرفه جویی در هزینه اقامتشان را دارند، هتل اوساکا ایرپورت استانبول گزینه خوبی برایشان به حساب می آید. کارکنان هتل Hotel Osaka Airport Istanbul با تمام وجود تلاش می کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوساکا ایرپورت استانبول


در هتل اوساکا ایرپورت استانبول امکانات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز هزینه ۵ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل خوش برخورد و کاردان مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل اوساکا ایرپورت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل اوساکا ایرپورت استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و با مهمانان خارجی می توانند به خوبی ارتباط برقرار کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل اوساکا ایرپورت استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل اوساکا ایرپورت استانبول شامل اتاق های دبل سوپریور، دلوکس توئین، دلوکس، دلوکس خانواده، دلوکس تریپل، سوئیت خانواده و سوئیت ماه عسل هستند. دکوراسیون اتاق ها ساده و شیک است و اتاق ها به شکل زیبا و مرتب چیدمان یافته اند. نظافت و تمیزی اتاق رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. از پنجره اتاق ها نمایی از شهر پیداست و مهمانان می توانند جنب و جوش منطقه را تماشا کنند. دیوار اتاق ها عایق صدا است و مهمانان می توانند از سکوت و آرامش حاکم بر اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل اوساکا ایرپورت استانبول ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل اوساکا ایرپورت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی که در هتل هستند، می توانند با انجام فعالیت های سرگرم کننده از لحظاتشان لذت ببرند. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندام خود حتی در سفر اهمیت می دهند، می توانند از سالن بدنسازی هتل برای انجام تمرینات روزانه شان استفاده کنند. سونا، حمام ترک و ... نیز از جمله فعالیت هایی هستند که به آرامش و ریلکسیشن مهمانان کمک بسیاری می کنند. مهمانان می توانند با هماهنگی از طریق پذیرش، از این خدمات بهره مند شوند.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معینی از صبح، وعده صبحانه به صورت بوفه ای در رستوران هتل اوساکا ایرپورت استانبول برای مهمانان آماده و سرو می شود. صبحانه شامل غذاهای قاره ای، حلال و خوشمزه و رنگارنگ است.

فاصله هتل اوساکا ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا گنبد سینان اردم استانبول: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاپاسیتی استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاروسل استانبول: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا استانبول: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله تا آتاکوی مارینا استانبول: ۸٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است