search
menu

هتل Hotel Next2 Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Next2 Istanbul
امکانات عمومی هتل نکست ۲ استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نکست ۲ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Next2 Istanbul


هتل نکست ۲ در واقع یک ساختمان قدیمی است که تبدیل به هتل شده‌است. هتل نکست ۲ هتلی است که حس و حال نوستالژی دارد و اقامت در آن می‌تواند تجربه‌ای جالب و جذاب برای شما باشد. هتل سه ستاره است و در نظر سنجی از سوی مسافرانیکه در آن اقامت داشته‌اند امتیاز ۴ و نیم را گرفته است که یک امتیاز بسیار خوب برای یک هتل محسوب می‌شود. شما می توانید اقامت در هتل Hotel Next2 Istanbul را که در منطقه بیگلو از استانبول قرار دارد را تجربه کنید و از جاهای دیدنی استانبول مانند: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دلفیناریوم استانبول، برج گالاتا و ... نیز دیدن کنید. در صورت سفر هوایی به استانبول بهتر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید و سفر راحتی را تجربه کنید. در ادامه متن در دو بخش مجزا اطلاعات عمومی هتل و امکانات اتاق‌های هتل بیان شده‌است.

امکانات عمومی هتل نکست ۲ استانبول


هتل نکست ۲ استانبول از جمله هتل‌های سه ستاره‌ای است که امکانات خوب و مناسبی دارد. از موارد مهمی که هر هتلی باید داشته‌باشد مسئله وجود اینترنت رایگان در سراسر هتل است که در هتل نکست ۲ استانبول نیز این امکان برای شما فراهم است. این هتل در واقع دارای سوئیت‌های اقامتی متعددی است و به همین دلیل داخل واحدها نیز امکانات بیشماری وجود دارد. شما می توانید در داخل هتل Hotel Next2 Istanbul از انبار چمدان‌ها برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید. پذیرش ۲۴ ساعته هتل این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با خیال جمع در هر ساعت از شبانه روز به هتل مراجعه کنید. تبدیل ارز و دسترسی به پول رایج کشور ترکیه نیز از سایر مواردی است که در خود هتل می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنید، جالب است بدانید که شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در خدمت شما خواهد بود. مانند اکثر هتل‌های دیگر این هتل نیز از پذیرش حیوانات خانگی معذور است و باید قبل از سفر حتما به این نکته توجه داشته باشید. پارکینگ نیز برای مسافران ارائه نمی‌شود و در صورت سفر با خودرو شخصی توجه به این مورد نیز ضروری است. کارکنان هتل بسیار مجرب هستند و از موارد بسیار جالب و جذاب این است که کارکنان هتل به چندین زبان از جمله: روسی، انگلیسی، آذری، رومانیایی، ترکی، اوکراینی و ... مسلط هستند. نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود و از لحاظ نظافت و تمیزی هتل در درجه خوبی قرار دارد. لابی هتل یک لابی کوچک و دنج است که می‌توانید از فضای صمیمی آن لذت ببرید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نکست ۲ استانبول در واقع سوئیت هستند و بسیار بزرگ و دلباز هستند. طراحی و چیدمان کلی واحدها بصورتی است که فضا بزرگتر دیده می‌شود و در واقع همان رنگ روشنی که در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌است می‌تواند سبب آرامش هر چه بیشتر مسافران شود. واحدها مجهز به تلویزیون هستند و شما می‌تواند با تلویزیون و اینترنت رایگان در اتاق‌های خودتان سرگرم باشید. لوازم موجود در سوئیت‌ها بسیار درجه یک هستند و تمیزی روزانه‌ای که در هتل انجام می شود می تواند شما را برای اقامت در این هتل ترغیب کند. سرویس بهداشتی و حمام نیز در تمام واحدها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل:
• سوئیت خانوادگی شامل یک تخت دو نفره در یک اتاق خواب و دو تخت تک نفره در اتاق خواب دیگر
• سوئیت با چشم انداز دریا و با ظرفیت ۶ نفر
• سوئیت شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل نکست ۲ استانبول رستوران ندارد ولی غذا بصورت روم سرویس به اتاق‌ها ارائه می‌شود و شما می‌توانید از این امکان برای تهیه وعده‌های غذایی خود استفاده کنید.

فاصله هتل نکست ۲ استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است