search
menu

هتل Hotel New House Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel New House
امکانات هتل نیو هاوس
خدمات هتل نیو هاوس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیو هاوس استانبول

درباره Hotel New House


هتل نیو هاوس استانبول یک هتل ۴ ستاره است که در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد همواره مورد توجه مسافران شهر استانبول بوده است. استانبول شهری توریستی با جاذبه‌های گوناگون است که علاوه بر سواحل جذاب، تفریحات بی‌نظیر و فرهنگ غنی، جاذبه‌های تاریخی فوق العاده‌ای نیز دارد که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود یکی از شاهکار‌های معماری دنیا به شمار می‌روند. هتل نیو هاوس به اکثر جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول نزدیک است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به اماکن جذابی مانند کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن این هتل با ساحل دریای مرمره نیز فاصله چندانی ندارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند در سواحل زیبای استانبول به گشت و گذار بپردازند و از سفر لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در Hotel New House اقامت داشته باشید و سفری زیبا و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل نیو هاوس


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل نیو هاوس استانبول نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو است که امکان دسترسی مهمانان به سرتاسر شهر استانبول را در کمترین زمان ممکن برای آنان فراهم می‌کند. در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی و بین المللی فراوانی وجود دارند که مسافران می‌توانند برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنند. هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک است و اگر به قصد خرید به استانبول سفر کرده باشید می‌توانید از این مزیت هتل نیز بهره‌مند شوید. این هتل دارای یک قهوه خانه زیبا است که محلی آرامش بخش را برای استراحت مهمانان فراهم می‌کنند. مسافران باید برای استعمال سیگار از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند که همین مسئله اقامت را برای مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند راحت‌تر می‌کند. مبلمان موجود در فضای باز و باغ سرسبز موجود در هتل نیز محلی آرامش بخش و زیبا را برای گذراندن اوقات فراغت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از دیگر امکانات موجود در Hotel New House می‌توان به اینترنت رایگان، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های عایق صدا، آسانسور و… اشاره کرد.

خدمات هتل نیو هاوس


هتل نیو هاوس استانبول خدمات خوبی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود جذب کند. پرسنل هتل همیشه برای کمک به مهمانان آماده هستند و برای هر راهنمایی یا کمکی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. علاوه بر زبان ترکی، پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و آذربایجانی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند که این مسئله در کیفیت اقامت مسافران تاثیر فراوانی دارد. برگزاری کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌های محلی و تور‌های پیاده روی از جمله خدمات محبوب در این هتل هستند که مهمانان برای گذراندن اوقات فراغت و آشنایی بیشتر با آداب و رسوم زیبای ترکی از آن‌ها استقبال می‌کنند. خشکشویی، سرویس اتو، خدمات دربان، خدمات شاتل، میز تور و… نیز از دیگر خدمات موجود در Hotel New House هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


تمامی واحدهای اقامتی هتل نیو هاوس استانبول دارای کف پارکت و کاغذ دیواری‌های زیبا هستند که محیطی آرامش بخش و دل‌انگیز را برای اقامت به مهمانان هدیه می‌دهند. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق استاندارد دوتخته، اتاق استاندارد سه تخته، اتاق خانوداگی و اتاق لوکس استودیو اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی Hotel New House به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، امکانات اتوکشی، میز تحریر، مینی بار و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل نیو هاوس استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷۰۰ متر
قاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است