search
menu

هتل Hotel Malkoc Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Hotel Malkoc Istanbul
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل مالکوک استانبول

هتل Hotel Malkoc Istanbul


هتل مالکوک استانبول (Hotel Malkoc Istanbul) با قرار گرفتن در منطقه پررفت و آمد فاتح و قلب تپنده استانبول، کار را برای گردشگرانی که به قصد بازدید از جاهای دیدنی استانبول، به این شهر دیدنی سفر می کنند، آسان کرده است. این هتل سه ستاره که از امکانات رفاهی متعددی برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما استانبول بهره جسته، طرح های اقامتی مختلفی را با قیمتی منصفانه در اختیار افرادی که قصد دارند با بودجه ای نه چندان گزاف در استانبول اقامت کنند، قرار داده است. قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب، بکارگیری از کارکنانی مجرب و خوش برخورد، ارائه سوئیت هایی دلباز و خوش منظره و همچنین امکانات متنوعی نظیر پارکینگ، رستوران و آسانسور موجب گردیده که هتل مالکوک استانبول به گزینه ای ایده آل برای اقامتی بیادماندنی در شهر دیدنی استانبول مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


هتل Hotel Malkoc Istanbul برای اقامت آسوده میهمانان خود، امکانات رفاهی قابل قبولی را در نظر گرفته است: از اینترنت پرسرعت و رایگان گرفته تا رستوران و انبار چمدان، کلیه امکانات رفاهی برای تجربه اقامتی خوش و لذت بخش در هتل مالکوک استانبول فراهم گردیده است تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این هتل برای گردشگران وجود نداشته باشد. پارکینگ هتل که در مکانی مناسب و ایمن قرار گرفته، امکان پارک خودرو را با پرداخت هزینه ای اندک برای گردشگرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود به این مکان سفر می کنند، فراهم ساخته است. وجود امکانات مختلفی از قبیل: دستگاه فکس و فتوکپی، خودپرداز، اتاق خانواده، محوطه مجاز برای استعمال دخانیات، صندوق امانات و تهویه مطبوع، نوید اقامتی بی دغدغه را به گردشگران می دهد و آسایش مطلق میهمانان را در طول اقامت در هتل مالکوک استانبول تضمین می کند.

خدمات هتل


برای تامین رفاه میهمانان هتل، خدمات مختلفی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و روم سرویس از سوی کارکنان کارآزموده هتل مالکوک استانبول، پرسنلی که به چهار زبان مختلف عربی، انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند، به کلیه خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگران ارائه خواهد شد. خدمات تهیه بلیط جاذبه های گردشگری استانبول نیز توسط پذیرشگر هتل برای شما صورت خواهد گرفت تا در مدت اقامت در هتل مالکوک استانبول از هر نیازی بی نیاز گردید.

واحدهای اقامتی هتل


از دیگر مزایای انتخاب هتل مالکوک استانبول، امکان گزینش طرح های مختلف اقامتی متناسب با بودجه و نفرات هر فرد، از اتاق های اقتصادی دو نفره و سه نفره گرفته تا سوئیت های مجلل و چهار نفره است. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل مالکوک استانبول نه تنها از فضایی دلپسند و وسیع تشکیل گردیده اند، بلکه با انواع و اقسام تجهیزات رفاهی و اقامتی، از چای ساز و قهوه جوش گرفته تا تلویزیون و مبلمان تزئین گشته اند. بهره گیری از سیستم تهویه مطبوع برای تنظیم دمای واحدهای اقامتی موجب شده است که آسودگی میهمانان در طول اقامت در هتل مالکوک استانبول تضمین گردد.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل مالکوک استانبول در مکانی بسیار مطلوب واقع در منطقه پرگردشگر و پرجاذبه فاتح استانبول واقع شده و در نزدیکی برخی از دیدنی ترین اماکن گردشگری استانبول قرار گرفته است. وجود ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی هتل باعث شده که دسترسی میهمانان به برخی از جاهای دیدنی و جذابی که در فاصله دورتری از هتل قرار گرفته اند، میسر گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل مالکوک استانبول


فاصله هتل تا بازار بزرگ:‌۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد کبود:‌ ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است