search
menu

هتل Hotel Ipek Palas Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ipek Palas Istanbul
امکانات کلی هتل ایپک پالاس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایپک پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ipek Palas Istanbul


هتل ایپک پالاس یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول در منطقه سلطان احمد است. اگر قصد دارید در طول تعطیلات از استانبول دیدن کنید، می توانید این هتل زیبا را که نماد دوران عثمانی است، امتحان کنید. روند رزرو هتل Hotel Ipek Palas Istanbul ساده است، با این حال، شما باید از قبل رزرو کنید زیرا همیشه شلوغ است. همه اتاق های هتل مقرون به صرفه و مجلل هستند و برای فصل های شلوغ باید ۳ ماه قبل رزرواسیون را انجام دهید. فاصله هتل از فرودگاه استانبول تقریبا ۴۴ کیلومتر بوده و با تاکسی ۴۲ دقیقه طول می کشد تا به فرودگاه برسید. ایستگاه مترو Marmaray Sirkeci در چند قدمی آن قرار دارد. این هتل به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به جاهای دیدنی مهم از قبیل مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر، موزه علوم و فناوری اسلامی و کاخ دلمه باغچه مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. همچنین می توانید از مسجد آبی، کاخ توپکاپی و دیگر مکان های دیدنی نزدیک هتل دیدن کنید. هنگام قدم زدن در جاده های استانبول از زیبایی مناظر لذت خواهید برد. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر دیدنی با اقامت در هتل ایپک پالاس سفر دلنشین و بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ایپک پالاس استانبول


در هتل ایپک پالاس استانبول می توانید برخی از بهترین میراث غنی هتل که شامل طرح های عثمانی، رومی و بیزانسی است را تجربه کنید. پذیرش ۲۴ ساعته هتل Hotel Ipek Palas Istanbul می تواند تورهایی را برای بازدید از جاذبه های اصلی استانبول در اختیار مسافران عزیز قرار دهد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در تمام قسمت های هتل فراهم شده است. این هتل امکانات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی، کرایه اتومبیل و تبادل ارز را نیز ارائه می دهد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. رستوران تراس هتل دارای منظره ای پانوراما از بسفر است که بر زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده است. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به گردش بپردازید. علاقمندان به مطالعه می توانند اوقات فراغت خود را در کتابخانه هتل سپری کنند. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. کارکنان هتل دو زبانه بوده و به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می آید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل ایپک پالاس استانبول عبارتند از: اتاق های خانوادگی با یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره، اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل سوپریور و اتاق سه نفره. اتاق های تهویه مطبوع هتلHotel Ipek Palas Istanbul با ویژگی های سنتی تزئین شده است. همه اتاق ها دارای مینی بار با نوشیدنی های گازدار و آب میوه، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تلفن، آباژور، میز، آینه و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق ها دارای یک اتاق نشیمن با مبل هستند. حمام ها مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. سرویس اتاق نیز موجود است.

رستوران هتل


مربا، شیرینی، انواع سبزیجات و میوه های فصلی تازه و ارگانیک برای صبحانه بوفه ای در رستوران Payitaht سرو می شود. همچنین یک منوی آلاکارت با غذاهای سنتی وجود دارد. رستوران تراس هتل ایپک پالاس استانبول در طبقه ۶ قرار دارد و چشم انداز زیبایی از بسفر و غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد. غذای مخصوص کودک و منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل ایپک پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۴۵۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است