search
menu

هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul
امکانات عمومی هتل ابراهیم پاشا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ابراهیم پاشا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul


هتل ابراهیم پاشا به‌عنوان هتلی سه ستاره در منطقه فاتح سلطان احمد در شهر استانبول قرار دارد. این هتل زیبا در عرض ۲ دقیقه پیاده‌روی به موزه هنرهای اسلامی و ترکی دسترسی دارد، همچنین از تراس موجود در طبقه آخر این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از مسجد آبی را تماشا کنید. گردشگران و توریست‌های زیادی در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به فکر محل اقامت مناسبی هستند که پیشنهاد ما انتخاب هتل ابراهیم پاشا و تجربه اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی است. در تراس این هتل فضایی برای نشستن و تماشای چشم‌انداز پانورامیک استانبول تعبیه شده است که می‌توانید مسجد و موزه ایاصوفیه را از فاصله نزدیک تماشا کنید. دو ایستگاه اتوبوس در مسیر پیاده‌روی هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul واقع شده‌اند که از طریق این اتوبوس‌ها می‌توانید به اکثر نقاط استانبول دسترسی داشته باشید. فرودگاه استانبول نیز با ۵۷ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی قابل‌دسترس است. از امکانات ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، میز پذیرش ۲۴ ساعت، تراس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ابراهیم پاشا استانبول


اینترنت وای‌فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. در لابی این هتل می‌توانید از کتابخانه کتاب کرایه کرده و در فضای نشیمن لابی مطالعه کنید. در محوطه هتل نیز مبلمان چیده شده و محل مناسبی برای گذران اوقات فراغتتان به شمار می‌رود. در لابی هتل ابراهیم پاشا با مراجعه به میز تور بلیط و گردشگری می‌توانید بلیط های جاذبه‌های دیدنی و تاریخی را تهیه کنید. لازم به ذکر است حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul را ندارند. اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران در لابی تعبیه شده است. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش برای فراهم‌کردن اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران سراسر جهان هستند. همچنین برخی از مسافران ممکن است کودک خردسال به همراه داشته باشند که نگهداری از این کودکان نیز فراهم گردیده است.
برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مانند برج گالاتا، برج دختر، موزه پرا، موزه معصومیت، مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ استانبول می‌توانید از لابی هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد و آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، بهتر است اتومبیل‌هایشان را در محوطه اطراف و خیابان‌های نزدیک این پارک کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل ابراهیم پاشا به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


از میان اتاق‌های موجود در این هتل اتاق‌های استاندارد و دلوکس از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند. در هر یک از اتاق‌های این هتل از اسباب مدرن و سنتی استفاده شده است و همین امر سبب جلب‌توجه در میان مسافران می‌شود. همه اتاق‌ها در هتل ابراهیم پاشا شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای است. همچنین در حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز سیستم گرمایشی از کف تعبیه شده و همانند حمام‌های سنتی ترکی طرف‌داران زیادی دارد.
انواع اتاق‌های موجود در هتل Hotel Ibrahim Pasha Istanbul عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین دلوکس و اتاق توئین استاندارد. امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، محافظ لپ‌تاپ و تختخواب‌های استاندارد. برای رفتن به طبقات مختلف اتاق مورد نظرتان نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در داخل یخچال‌های موجود در اتاق‌خواب‌ها میوه، بطری آب و انواع نوشیدنی قرار داده شده‌اند.

رستوران هتل


از میان وعده ها، وعده صبحانه در رستوران این هتل سرو می‌شود، همچنین می‌توانید وعده صبحانه را در داخل اتاق سفارش دهید. بعلاوه، در کافی‌شاپ هتل ابراهیم پاشا می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید.

فاصله هتل ابراهیم پاشا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است