search
menu

هتل Hotel Golden Way Giyimkent Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Golden Way Giyimkent Istanbul
امکانات عمومی هتل گلدن وی گیم کنت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن وی گیم کنت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Golden Way Giyimkent Istanbul


هتل گلدن وی گیم کنت یکی از هتل های ۴ ستاره در منطقه اسنلر شهر استانبول است، این هتل برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به دنبال محل اقامتی آرام در منطقه ای معروف از استانبول هستند، مطمئنا از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و در سفرهای بعدی تان نیز در هنگام خرید بلیط هواپیما خواستار رزرو این هتل خواهید شد. هتل گلدن وی هتلی با ۱۳ طبقه در منطقه بیزینس شهر واقع شده است و در نزدیکی خود ایستگاه مترو نیز دارد، بنابراین از این طریق به تمامی نقاط استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. با اقامت در هتل Hotel Golden Way Giyimkent Istanbul می توانید از پارک اسفانبول تم و مرکز خرید استانبول مال بازدید داشته باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول نیز حدودا ۳۴ دقیقه است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. می توان گفت، هتل گلدن وی در شهر استانبول یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافران شناخته شده است.

امکانات عمومی هتل گلدن وی گیم کنت استانبول


این هتل بی نظیر انواع امکانات و خدمات در جهت رفاه و آسایش میهمان خود ارائه می دهد و این اطمینان را به مسافران خود می دهد که اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. اگر به قصد کار و تجارت عازم استانبول می شوید، با رزرو این هتل زیبا می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد، پارکینگ نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه مجزا در هتل Hotel Golden Way Giyimkent Istanbul انجام می گیرند. در لابی این هتل مغازه های سوغاتی فروشی همراه با کتابخانه و روزنامه رایگان وجود دارند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های عربی، بلغاری، انگلیسی، آلمانی، هندی، رومانیایی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدنسازی با به روزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می شود. خدمات مربوط به اسپا نیز شامل انواع ماساژ، مانیکور و پدیکور هستند، همچنین حمام ترکی نیز جزو پرطرفدارترین امکانات این بخش به شمار می رود که مورد توجه همه توریست ها قرار می گیرد. میز بیلیارد در لابی این هتل قرار داده شده است و دوستداران این ورزش می توانند در هر ساعتی از روز از این امکانات بهره مند شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گلدن وی دارای ۱۸۰ اتاق است که همگی عایق صدا بوده و اقامتی سرشار از آرامش را تجربه خواهید کرد. همه روزه اتاق ها نظافت می شوند و انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دلوکس، اتاق خانواده، سوئيت دلوکس جونیور و اتاق سه نفره دلوکس. همچنین روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته در این هتل انجام می گیرد. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های هتل Hotel Golden Way Giyimkent Istanbul می توان به تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، بطری آب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، فضای نشیمن و کمدلباس اشاره کرد. استعمال سیگار در داخل اتاق های این هتل ممنوع است، اما برای افراد سیگاری محل های مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را در همه وعده های غذایی سرو می کند. علاوه بر رستوران می توانید به کافی شاپ و بار این هتل سر بزنید و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرها را نوش جان کنید. صبحانه نیز به صورت سلف سرویس در اختیار مسافران قرار می گیرد.

فاصله هتل گلدن وی گیم کنت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک بایرام پاشا سیتی: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۸ کیلومتر
فاصله تا پارک اسفانبول تم: ۹ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است