search
menu

هتل Hotel Fresia Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Fresia Istanbul
امکانات عمومی هتل فرسیا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل فرسیا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Fresia Istanbul


هتل فرسیا از هتل‌های معروف و موردتوجه در منطقه بی اوغلوی استانبول است. این هتل بی‌نظیر با دو کیلومتر فاصله تا مرکز شهر فاصله همواره مورد استقبال مسافران در طول سال قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که همه‌ساله مملو از مسافر می‌شود و همگی بااحساس رضایت کامل این هتل را ترک می‌کنند و برای سفرهای بعدی‌شان نیز اشتیاقی به رزرو دوباره آن دارند. همچنین به دلیل به دسترسی آسان به ایستگاه مترو و از این طریق دسترسی به‌تمامی مقاطع شهر موردتوجه خیلی از توریست‌ها قرار می‌گیرد که همین امر جزو نکات مثبت و مزیت‌های اصلی آن به شمار می‌رود. هتل Hotel Fresia Istanbul در منطقه‌ای از شهر واقع‌شده است که تا برج گالاتا حدوداً ۵۰۰ متر فاصله دارد، حتی از پنجره‌های اتاق‌های نیز این برج قابل‌تماشاست.
علاوه بر آن، فاصله هتل فرسیا تا مسجد سلیمانیه حدوداً ۱.۷ کیلومتر و تا کاخ و موزه توپکاپی و کاخ دلمه باغچه نیز حدوداً ۲.۱ است. از جاهای مشهور و موردتوجه دیگر که در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند، می‌توان به خیابان استقلال و میدان تکسیم و بازار ادویه اشاره کرد، به این جهت در میان توریست‌ها از شهرت خاصی برخوردار است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول بوده و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق ضد سیگاری، روم سرویس و بار و درنهایت به آزاد بودن ورود حیوانات اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فرسیا استانبول


در بخش پذیرش موجود در این هتل به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و در لابی می‌توانید از خدماتی مانند خدمات باربری، صرافی برای تبدیل ارز و میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را دارند که برای این کار نیازی به پرداخت اضافی ندارید. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در قسمت‌های مختلف و اتاق‌های هتل Hotel Fresia Istanbul قابل‌دسترس است.
دقت داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و اگر جزو مسافرانی هستید که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، بهتر است در جریان باشید که ماشینتان را باید در محیط اطراف و محوطه هتل پارک کنید. در لابی نیز اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهایتان تعبیه‌شده است. همچنین در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو می‌توانید به لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. اگر سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد، جای نگرانی نیست زیرا در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید از مرکز بیزینس این هتل اطلاعات کسب کنید و جلسات و کنفرانس‌هایتان را در این بخش برگزار کنید. همچنین لازم به ذکر است برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، به‌راحتی می‌توانند به اتاق موردنظر برسند و اینکه در داخل اتاق از امکانات رفاهی مناسبی بهره‌مند شوند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. از خدمات ارائه‌شده دیگر در این هتل می‌توان به روم سرویس اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل زیبای Hotel Fresia Istanbul دارای ۲۰ اتاق استاندارد است که همه اتاق‌ها به‌تازگی تغییر دکوراسیون داده و موردبازسازی قرارگرفته‌اند. در کف همه اتاق‌ها فرش انداخته‌شده و از اسباب و وسایل شیک و لوکس استفاده گردیده است. در داخل اتاق‌های هتل فرسیا نیز سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. علاوه بر آن، امکانات دیگری مانند کمد لباس، کتری برقی، مینی بارِ، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی دایر گردیده است. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل نیز عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر و اتاق خانواده.

فاصله هتل فرسیا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است