search
menu

هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul
امکانات عمومی هتل فهمی بی استانبول
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فهمی بی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul


هتل فهمی بی یکی از بی نظیرترین هتل های سه ستاره در شهر استانبول است که در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و سالانه میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. هتل فهمی بی جزو هتل هایی است که بی اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران فراهم می کند. این هتل زیبا مسیر پیاده تا مسجد سلطان احمد و مسجد و موزه ایاصوفیه دارد. اقامت در این هتل برای خانواده ها بسیار مناسب است و بنای آن نیز از بناهای به یادگار مانده از دوره عثمانی است. از این هتل تا بازار بزرگ استانبول حدودا ۱۰ دقیقه فاصله وجود دارد که برای دوستداران خرید مسیر نزدیکی است و به راحتی می توانند به این بازار بروند. فرودگاه آتاتورک در فاصله ۲۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله ۵۸ کیلومتری هتل فهمی بی واقع شده است و برای دسترسی به این فرودگاه ها می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید، البته شاتل فرودگاهی این هتل شامل هزینه جداگانه است. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به یاد ماندنی آماده کنید. از جمله امکانات ارائه شده در هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فهمی بی استانبول


در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که این بخش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و آماده استقبال از گردشگران هستند. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل فهمی بی قابل دسترس است. برای بازدید از جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی این هتل بلیط های گردشگری تهیه کنید. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.
محلی به عنوان پارکینگ در نزدیکی هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul تعبیه شده است، این پارکینگ با اینکه نیازی به رزرو قبلی ندارد اما استفاده از آن شامل هزینه است. ممکن است در طول اقامت خود به خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که با خیال راحت و با پرداخت هزینه های مربوطه می توانید از این خدمات بهره مند شوید. برای تبدیل ارز نیز می توانید به صرافی موجود در لابی هتل سر بزنید. پرسنل این مجموعه به زبان های انگلیسی، فرانسوس و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


تراسی در پشت بام این هتل وجود دارد که یکی از بهترین نقاط برای گذران اوقات فراغت محسوب می شود. در این تراس می توانید از چشم انداز دلربای دریای مرمره لذت ببرید، همچنین تراس هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul محل مناسبی برای ریلکس کردن در هوای بی نظیر مخصوصا در هنگام شب هاست. برای کودکان نیز شبکه های تلویزیون با پخش کارتون و محل بازی سرپوشیده در نظر گرفته اند تا ساعت ها سرگرم شده و بزرگسالان نیز با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس در تراس پشت بام سرو می شود و با تماشای چشم انداز بسیار زیبایی از دریا و شهر قدیمی استانبول لذت خوردن صبحانه دوچندان می شود. رستوران موجود در این هتل Lighthouse نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی، ترکی و اروپایی سرو می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق و سوئیت هستند که انواع مختلفی دارند، انواع واحدها عبارتند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق خانواده برای پنج نفر، آپارتمان استاندارد تکخوابه همراه با پذیرایی و آپارتمان سوپرییر دوخوابه همراه با پذیرایی. هریک از اتاق های هتل Hotel Fehmi Bey Istanbul شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، گاوصندوق، عایق صدا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، کمدلباس و حمام های اختصاصی هستند. همه اتاق های هتل فهمی بی عایق صدا بوده و اقامتی دنج همراه با آرامش برای مسافران فراهم می کنند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری محل های مشخص شده به دور از اتاق ها تعبیه شده است.

فاصله هتل فهمی بی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است