search
menu

هتل Hotel Empress Zoe Istnabul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Empress Zoe Istnabul
امکانات عمومی هتل امپرس زو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امپرس زو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Empress Zoe Istnabul


هتل امپرس زو از هتل های دو ستاره و مقرون به صرفه در شهر استانبول است. این هتل در منطقه ای از استانبول واقع شده است که همواره مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار می گیرد؛ منطقه سلطان احمد بسیار مشهور بوده و چندین جاذبه تاریخی و دیدنی را در خود جای داده است، به طوری که با اقامت در این هتل زیبا در عرض چند دقیقه می توانید از جاهایی مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و آب انبار باسیلیکا بازدید کنید. از تراس های موجود در هتل Hotel Empress Zoe Istnabul می توانید چشم انداز بسیار دلنوازی را تماشا کنید. تا فرودگاه استانبول ۵۴ کیلومتر فاصله وجود دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا ممکن است. بنابراین با خرید بلیط هواپیما سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید. با توجه به نظر مسافران می توان گفت هتل امپرس زو جزو هتل های بسیار خاص در استانبول است. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل امپرس زو استانبول


بخش پذیرش در همان بدو ورود به هتل قرار دارد و به صورت شبانه روزی آماده استقبال و ارائه خدمات به مسافران هستند. در لابی این مجموعه می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط و خدمات باربری بهره مند شوید. از جمله شرایط موجود در این هتل می توان به ممنوعیت ورود حیوانات به داخل اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس بوده و مسافران با خیال راحت می توانند در دنیای مجازی به گشت و گذار بپردازند. پارکینگ نیز در فاصله اندکی از این هتل قرار دارد که استفاده از آن شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. اگر در حین اقامتتان در هتل Hotel Empress Zoe Istnabul به فکس تا فتوکپی نیاز داشته باشید، با مراجعه به بخش مربوطه در لابی می توانید از این خدمات بهره مند شوید. خدمات دیگری نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می گیرند. با توجه به این که پرسنل این مجموعه همواره در حال تلاش برای ارائه خدمات عالی برای مسافران هستند، همگی به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی کودکان تلویزیون هایی متصل به نت در این هتل موجود است تا از کارتون های سراسر دنیا بهره مند شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل برای مسافران اقامتی خوش به ارمغان می آورد، از جمله اتاق های هتل امپرس زو می توان به اتاق ها اتاق دوبل کوچک، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل با چشم انداز باغ، اتاق دوبل بزرگ، اتاق توئين استاندارد، اتاق تریپل، اتاق سینگل، سوئيت پنت هاوس، سوئيت دوبلکس، اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبلا با تراس و سوئیت با چشم انداز باغ اشاره کرد. لازم به ذکر است که سوئيت های موجود در این هتل شامل یک پذیرایی و یک اتاق خواب هستند. از آنجایی که در داخل اتاق های هتل Hotel Empress Zoe Istnabul اجازه استعمال سیگار ندارید، بنابراین افراد سیگاری باید به محل مشخص شده و دور از اتاق ها سیگار بکشند. امکانات موجود در داخل اتاق های این هتل نیز عبارتند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، یخچال، مینی بار، میز ناهارخوری، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون و تلفن، کتری برقی بالکن. البته لازم به ذکر است که در سوئیت های این هتل می توانید از آشپزخانه مجهز بهره مند شوید. حمام اختصاصی در داخل اتاق های این هتل شامل دوش، توالت فرنگی و سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


صبحانه سلف سرویس همه روزه برای میهمانان سرو می شود. برای وعده های دیگر نیز می توانید به رستوران های موجود در اطراف این هتل سر بزنید، تعداد رستوران در این منطقه از استانبول به قدری زیاد است که انتخاب برایتان بسیار سخت خواهد بود.

فاصله هتل امپرس زو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۵۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است