search
menu

هتل Hotel Des Arts Galata Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Des Arts Galata Istanbul
امکانات عمومی هتل دیس آرتس گالاتا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیس آرتس گالاتا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Des Arts Galata Istanbul


هتل دیس آرتس گالاتا یکی از هتل‌های معروف و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل چهار ستاره با دو کیلومتر فاصله تا مرکز شهر و دسترسی آسان به مترو جزو محبوب‌ترین هتل‌های این منطقه به شمار می‌رود که از طریق مترو می‌توانید به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید و از چندین جاذبه دیدنی و مراکز خرید بازدید کنید، حتی برای آن دسته از مسافرانی که به‌قصد کار و تجارت و با خرید بلیط هواپیما عازم شهر استانبول می‌شوند، پیشنهاد ما انتخاب این هتل برای اقامتشان است، زیرا به مراکز اداری و تجاری نیز دسترسی آسانی خواهند داشت. همان‌طور که می‌دانید، منطقه بی اوغلو استانبول سرشار از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند برج گالاتا است که تا این هتل ۱۰۰ متر فاصله دارد، یعنی از پنجره‌های اتاق‌های هتل Hotel Des Arts Galata Istanbul می‌توانید چشم‌انداز بسیار دلربایی از این برج را تماشا کنید.
همچنین بازار ادویه استانبول در فاصله ۱.۸ کیلومتری و خیابان پرجنب‌وجوش استقلال نیز در فاصله ۲ کیلومتری آن واقع‌شده‌اند، بدین‌جهت با بازدید از این خیابان می‌توانید به انواع رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و گالری‌های هنری سر بزنید. میدان تکسیم و مسجد سلیمانیه نیز در فاصله ۲.۴ کیلومتری این هتل واقع‌شده‌اند و فرودگاه استانبول به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه با ۳۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. امکانات مشهور و موردتوجه ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل دیس آرتس گالاتا استانبول


در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و همچنین در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. پرسنل این بخش به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در بخش لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، خدمات باربری، میز تور، بلیط و گردشگری و صرافی بهره‌مند شوید. همچنین در بخش تور گردشگری می‌توانید بلیط های ورودی جاذبه‌های گردشگری را تهیه کنید. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به هتل Hotel Des Arts Galata Istanbul آزاد بوده که برای این کار باید هزینه پرداخت کنید. اینترنت وای فای نیز در تمامی قسمت‌های هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است، اما توجه داشته باشید که در این هتل پارکینگ وجود ندارد. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. در هنگام اقامت در این هتل ممکن است به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که این خدمات در لابی هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به شهر دارند و همه اتاق‌ها به طور مرتب و رایگان روزانه نظافت می‌شوند. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار و اینترنت وای فای رایگان هستند. در همه واحدهای اقامتی هتل Hotel Des Arts Galata Istanbul حمام اختصاصی دایر گردیده است که این حمام‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئیت، سوئیت جونیور با بالکن، سوئیت جونیور، اتاق دوبل با بالکن، اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل و اتاق دوبل با بالکن. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار، تلفن، تلویزیون و بالکن. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و کفشان نیز پارکت شده‌اند.

رستوران هتل


برای صرف صبحانه می‌توانید به رستوران این هتل مراجعه کنید و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را به‌صورت حلال نوش جان کنید.

فاصله هتل دیس آرتس گالاتا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است