search
menu

هتل Hotel DeCamondo Galata Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel DeCamondo Galata Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل دکاموندو استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل دکاموندو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel DeCamondo Galata Istanbul


هتل دیکامودو گالاتا (به انگلیسی: DeCamondo Galata) هتلی ۵ ستاره، شیک و زیباست که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی استانبول ازجمله برج گالاتا، پل گالاتا و مسجد سلیمانیه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری استانبول از یک سو و مراکز خرید آن از سویی دیگر باعث می شود تا هر گردشگر و مسافری در سایت های مختلف به دنبال راهنمای سفر به استانبول باشد اما چیزی که قطعی است این است که اگر قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، هتل دکاموندو گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل دکاموندو استانبول


هتل دکاموندو گالاتا استانبول دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و بار است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۱۳ سال به بالا در این ملک بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۳۲ اتاق است که اتاق های زیبای آن مجهز به کف پوش، تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های هوشمند ۴۲ اینچی با کانال های دیجیتال، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. اتاق ها دارای بالکن اختصاصی نیز هستند. حداکثر تعداد تختخواب ها به اتاقی که انتخاب می کنید بستگی دارد. هتل دکاموندو دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دونفره استاندارد، اتاق دونفره سوپریور، اتاق دلوکس و استودیو کینگ با مبل تختخواب شو است که می توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل


در رستوران داخل هتل می توانید غذا بخورید یا از نوشیدنی های خوشمزه و گوارا لذت ببرید. با استفاده از سرویس اتاق، یک وعده غذایی را می توانید در اتاق خود میل کنید. صبحانه قاره ای را می توانید هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۱۱ میل کنید. یک رستوران در تراس با منظره ای خارق العاده وجود دارد که می توانید صبحانه خود را در آن بخورید. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های این هتل وجود دارد. غذای مخصوص کودکان و منو های رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، رستوران، بار و اتاق های خانوادگی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. امکانات اضافی شامل ایستگاه رایانه و کتابخانه نیز است. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. در هتل دکاموندو استانبول امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی و ترکی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین
یکی از بهترین انتخاب ها در استانبول

فاصله هتل دکاموندو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا پل گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد رستم پاشا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلما باغچه: ۴.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است