search
menu

هتل Hotel Centrum Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Centrum Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سنتروم استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتروم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Centrum Istanbul


هتل سنتروم استانبول، از هتل های خوب ۳ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که با داشتن موقعیت مکانی عالی و فراهم کردن امکانات رفاهی بی نظیر، به اقامتگاه محبوب گردشگران تبدیل شده است. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول می خرند، با رزرو هتل سنتروم استانبول می توانند به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل Hotel Centrum Istanbul بسیار زحمتکش، مجرب و کاردان هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سنتروم استانبول


در هتل سنتروم استانبول، برای آسایش و رفاه مهمانان انواع خدمات در نظر گرفته شده اند. هتل دارای پارکینگ است که مهمانان در صورت استفاده از آن بایستی مبلغی بالغ بر ۱۰ یورو بابت هر روز پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با مهربانی و روی خوش مهمانان را راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل سنتروم استانبول به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل سنتروم استانبول تراس و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند. مهمانانی که می خواهند با حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، بهتر است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل سنتروم استانبول انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر نیاز و سلیقه برای مهمانان طراحی کرده است. واحدهای اقامتی هتل سنتروم استانبول شامل اتاق ها خانواده، استاندارد دبل یا توئین، تریپل، سوپریور توئین، سینگل، اکونومی توئین و سوئیت جونیور دلوکس هستند. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال دخانیات در آن ها ممنوع است. واحدها از نظافت و تمیزی اطمینان بخش برخوردارند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها شیک، کلاسیک و منحصر به فرد بوده و در چیدمان اتاق ها از اسباب و اثاثیه باکیفیت استفاده شده است. ترکیب رنگی اسباب و لوازم هماهنگ دلنشین و زیبایی دارد و اتمسفر اتاق را دنج و آرام می کند. اقامت در اتاق های این هتل بسیار شیرین و به یاد ماندنی می شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل سنتروم استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل سنتروم استانبول انواع امکانات اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، دراور، تلفن، قهوه/ چای ساز، میز آرایش، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل سپری می کنند، از امکانات و خدمات سرگرم کننده هتل بهره مند شوند. در مرکز سلامت و اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر سونا، حمام ترک، انواع ماساژها و ... ارائه می شوند. مهمانان می توانند با استفاده از این خدمات خستگی وجودشان را رفع کرده و از آرامش جسم و ذهنشان لذت ببرند.

رستوران هتل


در تراس رستوران هتل سنتروم استانبول مهمانان انواع غذاهای خوشمزه ترکی را به صورت منوی آلاکارته مقابل چشم انداز پانورامیک شهر زیبای استانبول نوش جان می کنند. وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای قاره ای است.

فاصله هتل سنتروم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است