search
menu

هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul
امکانات کلی هتل بویوک حمیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بویوک حمیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul


هتل زیبای بویوک حمیت یکی از هتل های ۴ ستاره مجلل استانبول است که در مرکز منطقه فاتح قرار دارد و تنها ۱۵۶ متر از ایستگاه تراموا آکسارای و ۵۱ متر از مسجد لاللی فاصله دارد. منطقه فاتح یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به معماری، موزه ها و بناها علاقه مند هستند. این هتل دارای فضای داخلی شبیه به کاخ و اتاق های مجلل با سقف تزئینی است. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، برج دختر، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ استانبول باعث شده که هر ساله گردشگران بسیاری هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul را برای اقامت خود در استانبول انتخاب کنند. بندر کشتی Yenikapi در یک کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول در ۴۵ کیلومتری هتل قرار دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی و دیدنی، هتل بویوک حمیت با داشتن امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل بویوک حمیت استانبول


هتل بویوک حمیت استانبول برای آسایش و رفاه میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، سرویس اتاق، میز تور و اتاق کنفرانس را ارائه می دهد. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای پر کردن اوقات فراغت خود می توانید به کتابخانه هتل رفته و به مطالعه مشغول شوید. کشیدن سیگار در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع است به این منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا برای سایر افراد مزاحمتی ایجاد نکنند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می توانید اتومبیل کرایه کنید. شاتل فرودگاهی هتل نیز این اطمینان را به شما می دهد که به موقع به پرواز خود برسید. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مکان های عمومی نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.
هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul دارای یک صرافی است که برای تبدیل ارز می توانید به آن مراجعه کنید. همچنین با خیال راحت می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و به تفریح و گردش بپردازید. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به طور روزانه در آن انجام می گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل کارآزموده هتل با تسلط به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان بوده و با خوشرویی آن ها را راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل بویوک حمیت استانبول دارای اتاق های یک تخته، اتاق دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت رویال و اتاق های خانوادگی است که با انتخاب اتاق دلخواه خود می توانید اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. همه اتاق های هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul با رنگ های طلایی تزئین شده است. هر اتاق شامل یک تلویزیون LCD، تلفن، کمد لباس، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع و مینی بار است. همه اتاق ها دارای حمام مجلل، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران آلاکارت هتل Hotel Buyuk Hamit Istanbul ناهار و شام سرو می کند. صبحانه به صورت بوفه باز سرو می شود. کافه سالن نوشیدنی های متنوعی در طول روز ارائه می دهد. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل بویوک حمیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است