search
menu

هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul
امکانات عمومی هتل آرکادیا بلو استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرکادیا بلو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul


هتل آرکادیا بلو استانبول از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه مشهور فاتح استانبول است. این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی در شهر استانبول یکی از هتل‌های معروف به شمار می‌رود و به دلیل ارائه امکانات رفاهی خوب در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که سالانه مسافران زیادی برای اقامتشان این هتل را انتخاب کرده و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌شان را رقم می‌زنند. این هتل زیبا در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد واقع‌شده است که با اقامت در هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیادی بازدید کرده و لحظات خوشی داشته باشید، برخی از این جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ و موزه توپکاپی، آب‌انبار باسیلیکا و بازار بزرگ استانبول که همه این‌ها با چند قدم پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند. همچنین فرودگاه استانبول با ۵۲ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.
در نظر داشته باشید که امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار.

امکانات عمومی هتل آرکادیا بلو استانبول


از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. برخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارتان تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز و میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و همچنین ارائه بلیط‌های ورودی برخی از جاذبه‌ها، همچنین صرافی برای تبدیل ارز و خدمات باربری برای بردن وسایل اتاق موردنظر. علاوه بر این‌ها ممکن است در حین سفر به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو نیاز داشته باشید که برای هر یک از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در مرکز بیزینس هتل آرکادیا بلو می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاریتان را برگزار کنید و در صورت نیاز می‌توانید از فکس و کپی نیز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul آسانسور تعبیه‌شده است. همچنین در لابی نیز مغازه سوغاتی فروشی وجود دارد که می‌توانید خرید کنید. همچنین برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی در داخل اتاق‌خواب و در محوطه و لابی هتل در نظر گرفته‌شده است، بنابراین اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. پرسنل هتل به زبان‌های ترکی استانبولی و انگلیسی تسلط دارند. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به مرکز اسپا اشاره کرد، همچنین باشگاه بدن‌سازی با انواع وسایل و دستگاه در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با مراجعه به بخش تور و گردشگری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانید بلیط‌های ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مشهور استانبول را تهیه کنید. ازجمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل می‌توان به اجرای موسیقی و زنده، کتابخانه و اتاق بازی اشاره کرد که این اتاق‌های بازی برای کودکان در نظر گرفته‌شده است تا اوقات فراغتشان را در این محل بگذراند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل آرکادیا بلو استانبول با دکوراسیونی بسیار زیبا توجه مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کند. هر یک از اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه ساز اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند که در هر ساعتی از شبانه‌روز زیبایی خاص خود را دارند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق دلوکس کرنر، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق دلوکس کرنر با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده و اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا.
این اتاق در طبقه آخر هتل واقع‌شده است که در اکثر مواقع موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. مخصوصاً در هنگامی‌که به‌صورت خانوادگی یا دسته‌جمعی با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می‌شوند و سفری خاطره‌انگیز را آغاز می‌کنند. واحدهای اقامتی در این هتل شامل حمام اختصاصی بوده که این حمام‌ها نیز دارای امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul نیز می‌توان به کمد لباس، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز کار، فضایی نشیمن، تلویزیون و تلفن اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها را ندارید، بنابراین برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها و مسافران دیگر تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


رستوران این هتل در طبقه آخر واقع‌شده و چشم‌انداز پانورامای زیبایی از دریای مرمره مقابل چشمانتان خواهد بود. بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین لحظات را در این رستوران تجربه خواهید کرد. رستوران Fine Dine Istanbul در طبقه نهم هتل واقع‌شده است و وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. همچنین از این رستوران می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و تنگه بسفر را نیز تماشا کنید. درواقع می‌توان گفت استانبول زیر پای شما خواهد بود. همچنین از تراس طبقه آخر هتل Hotel Arcadia Blue Istanbul درحالی‌که فنجان چای یا قهوه در دست دارید، مناظر اطراف را تماشا کنید. توجه داشته باشید که بطری آب و غذای مخصوص کودکان در اتاق‌ها همراه با میوه تعبیه‌شده است و اینکه وعده صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل آرکادیا بلو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است