search
menu

هتل Hotel Akcinar Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Akcinar Istanbul
امکانات عمومی هتل آکچینار استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل آکچینار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Akcinar Istanbul


هتل آکچینار از هتل‌های بسیار معروف در منطقه سیرکجی فاتح در استانبول است. این هتل سه ستاره بوده و در طول سال از مسافران زیادی استقبال می‌کند، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، تا حدی که مسافران سراسر جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کرده و برای خود و خانواده‌شان سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی فراهم می‌کنند. با رزرو هتل آکچینار اقامتی راحت را تجربه خواهید کرد، این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از پنجره‌های خود برای مسافران به ارمغان می‌آورد، مطمئناً از انتخاب هتل Hotel Akcinar Istanbul برای اقامتتان پشیمان نخواهید شد و همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد. این هتل زیبا تا بازار بزرگ استانبول در منطقه سیرکجی حدوداً ۵۰۰ متر فاصله دارد، لازم به ذکر است این منطقه سرشار از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مناطق گردشگری است که بازدید از این منطقه به همه گردشگران توصیه می‌شود تا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند.
برخی از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در این منطقه عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب‌انبار باسیلیکا، کاخ بیگلربیگی و غیره. از میان جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل نیز کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی و مسجد و موزه ایاصوفیه. این جاهای دیدنی با چند قدم پیاده‌روی قابل‌دسترس هستند و اینکه ایستگاه قطار نیز با ۱۵۰ متر فاصله شما را به اکثر نقاط شهر استانبول می‌رساند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آکچینار استانبول


در لابی هتل آکچینار بخشی به عنوان تور و گردشگری دایر گردیده است که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی در این قسمت ارائه می‌شود. همچنین در بخش صرافی موجود در لابی نیز می‌توانید تبدیل ارز کنیدو برای گشت‌وگذار در شهر استانبول و بازدید از جاذبه‌هایی که فاصله زیادی تا این هتل دارند، با مراجعه به بخش مربوطه در لابی می‌توانید اتومبیل کرایه کرده و با رانندگی خودتان از این جاذبه‌ها بازدید کنید. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل Hotel Akcinar Istanbul قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند و پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به آن واقع‌شده است که برای استفاده از این پارکینگ باید به‌طور روزانه هزینه پرداخت کنید ولی نیازی به رزرو قبلی ندارید. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق تریپل، سوئیت، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، اتاق سینگل کلاسیک، سوئیت خانواده، اتاق توئين یا دوبل استاندارد. در هر یک از واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از پنجره‌ها چشم‌انداز زیبایی از دریا یا شهر را تماشا کنید. امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، فضای نشیمن، تلفن، تلویزیون و تراس. یکی از نکات موردتوجه در رابطه با اتاق‌های هتل Hotel Akcinar Istanbul آزاد بودن استعمال سیگار است. همچنین در نظر داشته باشید طبقات بالایی هتل آکچینار از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و برای مسافرانی که دچار معلولیت یا مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل واحدها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

فاصله هتل آکچینار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است