search
menu

هتل Hotel Agan Istanbul Sirkeci

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Agan Istanbul Sirkeci
امکانات عمومی هتل آگان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آگان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Agan Istanbul Sirkeci


هتل آگان استانبول یکی از هتل های مشهور و محبوب در میان گردشگران است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان می شود. این هتل سه ستاره در مرکز شهر قدیمی استانبول واقع شده است، بدین جهت از این موقعیت مکانی دسترسی به بسیاری از جاذبه های دیدنی آسان است. به عنوان مثال برای دسترسی به مسجد سلطان احمد نیازی به ماشین ندارید یا برای رفتن به کاخ توپقاپی و مسجد آبی تنها ۱۰ دقیقه راه دارید. نزدیک بودن ایستگاه قطار سیرکجی نیز از مزیت های این هتل به شمار می رود که از این طریق به تمامی نقاط شهر استانبول می توانید رفت و آمد کنید. لازم به ذکر است که فرودگاه استانبول تا هتل Hotel Agan Istanbul Sirkeci حدودا ۵۳ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. در رابطه با امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آگان استانبول


بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و آماده استقبال از گردشگران هستند. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات را به همراه خود ندارید. اینترنت پرسرعت وای فای به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد تا لحظات خوش و به یاد ماندنی شان را با دوستان و آشنایان در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. پارکینگ موجود در این هتل نیازی به رزرو قبلی ندارد اما استفاده از آن به شرط پرداخت هزینه است. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. در لابی هتل آگان می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید یا در صورت نیاز به پول رایج ترکیه به صرافی سر بزنید.
همچنین خدماتی نظیر باربری و میز تور و بلیط گردشگری در لابی هتل Hotel Agan Istanbul Sirkeci فعالیت دارند. علاوه بر موارد ذکر شده می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی موجود در لابی برای آشنایان سوغاتی تهیه کنید. کرایه اتومبیل برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به گشت و گذار تنهایی علاقه دارند و تمایلی به شرکت در تورهای گردشگری را ندارند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و به راحتی با مسافران هر کشوری ارتباط برقرار می کنند، پس همین حالا نسبت به خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت اقدام کرده و خودتان را برای سفری بی نظیر آماده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


برای استراحت میهمانان در هر واحد از این هتل تراسی تعبیه شده است تا از آب و هوای بی نظیر استانبول لذت برده و چشم انداز زیبایی را تماشا کنند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل دولوکس، اتاق توئين، اتاق سینگل استاندارد و اتاق خانواده استاندارد.
هریک از واحدهای هتل آگان شامل اینترنت وای فای رایگان است، همچنین امکانات دیگری نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار و مینی بار و حمام های اختصاصی در اتاق های هتل Hotel Agan Istanbul Sirkeci وجود دارند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل این هتل برای افراد سیگاری محل مشخصی و به دور از اتاق ها در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


بعد از یک روز پرتکاپو و خسته از گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید به قسمت بار هتل بروید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را امتحان کنید. در رستوران این هتل نیز می توانید برای وعده های غذایی انواع غذاهای بین المللی و ترکی سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین در اطراف این هتل چندین رستوران وجود دارد که در عرض ۱۰ دقیقه به این رستوران ها دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل آگان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است