search
menu

هتل Holiday Inn Express Istanbul-Altunizade, an IHG Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Express Istanbul-Altunizade, an IHG Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Holiday Inn Express Istanbul-Altunizade, an IHG Hotel


هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد، از هتل های ۳ ستاره استانبول در منطقه اسکودار است که امکانات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تآمین اقامت راحت و شیرین برای آن ها دارد. هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد فاصله کمی تا جاذبه های شهر از جمله کلیساهای استانبول، کاخ های استانبول، مراکز خرید استانبول و ... دارد. در هتل Holiday Inn Express Istanbul-Altunizade, an IHG Hotel اقامت دلچسب و به یاد ماندنی در انتظار مهمانان است. کارکنان هتل نیز تمام تلاششان را می کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد


در هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد انواع امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق چمدان، مرکز تجاری، دستگاه وندینگ خوراکی و نوشیدنی، دستگاه واکس کفش، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، سوئیت پرس، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده اند که برای استراحت و تنفس مکان خوبی به حساب می آیند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد وجود دارند. دکوراسیون اتاق ها شیک و به روز بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و بادوام چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی هماهنگ متشکل از رنگ های گرم و سرد آبی و سفید بسیار زیبا و دلنشین هستند. کف اتاق ها با موکت یا پارکت چوبی فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و فضای دنج و آرامش بخش داخل اتاق ها حاکم است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانانی که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام دهند و از اوقات فراغتشان به بهترین و سالم ترین شکل لذت ببرند.

رستوران هتل


مهمانان روز خود را با صرف وعده صبحانه خوشمزه و متنوع در رستوران هتل آغاز می کنند. در این هتل وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای سرو می شود.

فاصله هتل هالیدی این اکسپرس استانبول-التونیزاد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نو چارشی اسکودار استانبول: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد مهرماه سلطان استانبول: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی استانبول: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آکاسیا استانبول: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۹٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است