search
menu

مرکز خرید آکاسیا استانبول

مرکز خرید آکاسیا استانبول (Akasya mall) از جمله مراکز خرید استانبول است که در محله آچیبادم منطقه اسکودار استانبول قرار گرفته است. مرکز خرید آکاسیا در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته و به سبب نزدیکی به تنگه بسفر و همچنین بزرگراه‌های مهم و سامانه حمل و نقل عمومی، دسترسی خیلی خوبی به سرتاسر استانبول دارد.
مرکز خرید آکاسیا نزدیک به ۲۶۰ فروشگاه از برندهای مختلف دارد که در دو بخش سرپوشیده و روباز جای گرفته است. همچنین سقف شیشه‌ای آکسایا از شیشه است و کمک می‌کند حداکثر استفاده از نور خورشید در طول روز انجام شود.
مرکز خرید آکاسیا استانبول
خیابان بغداد استانبول که یکی از مناطق مهم خرید در بخش آسیایی ترکیه است، در ساخت مرکز خرید آکسایا مورد الهام قرار گرفته است. طراحی داخلی فروشگاه‌ها با سقف بلند و ویترین‌های شیشه‌ای بزرگ، فضایی زنده و الهام بخش را در آکسایا پدید آورده است. با غروب خورشید نیز نورپردازی مرکز خرید آکسایا به گونه‌ای است که شب‌های خیابان بغداد را برای مشتریان تداعی می‌کند.
مرکز خرید آکاسیا استانبول مجموعه‌ای از مشهورترین و برجسته ترین برندهای ترکیه ای و بین المللی را گردآورده است. ویکتوریا سکرت، هوگو باس، اسکچرز، سواچ، اپل و آرمانی، تنها بخشی از برندهای بین المللی حاضر در این مرکز خرید هستند. تنوع برند و تنوع گروه‌های کالایی از پوشاک تا جواهرات و ساعت و لوازم الکترونیکی، دیگر مزیت مرکز خرید آکاسیا است.
اما در یک مرکز خرید خوب، باید رستوران ها و کافه‌هایی هم برای استراحت و غذا خوردن وجود داشته باشد. در مرکز خرید آکاسیا کافه ها و رستوران های متعدد و متنوع، طیف غذایی گسترده‌ای را از سرتاسر جهان به شما عرضه می‌کنند. غذاهای ترکیه‌ای تا خوراک‌های بین المللی در کنار انوع نوشیدنی و قهوه، در این مجموعه گسترده از کافه ها و رستوران های از برندهای مختلف را می‌توانید در مرکز خرید آکاسیا تجربه کنید.
مرکز خرید آکاسیا استانبول
مجموعه تفریحی و سرگرمی مرکز خرید آکاسیا از مدرن‌ترین ها در نوع خود هستند و در آنها از فناوری مدرن و به روز در کنار توجه به راحتی استفاده شده است. ۱۵ سالن سینما مرکز خرید آکاسیا ظرفیتی ۲۵۰۰ نفره دارند و فیلم‌های روز ترکیه و جهان را به نمایش می‌گذارند.
فود کورتی با چشم انداز ۳۶۰ درجه، پارکینگ، اینترنت رایگان و معافیت مالیاتی از جمله خدمات و امکانات دیگری است که در مرکز خرید آکاسیا استانبول منتظر گردشگران و مشتریان هستند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است