search
menu

هتل Hilton Istanbul Kozyatagi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Istanbul Kozyatagi
امکانات عمومی هتل هیلتون استانبول کوز یاتاغی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون استانبول کوز یاتاغی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Istanbul Kozyatagi


هتل هیلتون استانبول کوز یاتاغی از هتل های ۵ ستاره در منطقه آسیایی شهر استانبول است، این منطقه جزو مناطق بیزینسی به شمار می رود و تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشید و به تمامی جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول بروید. از جمله فرودگاه های نزدیک به این هتل فرودگاه صبیحه گوکچن است که حدودا ۲۹ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است، همچنین تا فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۵ کیلومتر فاصله وجود دارد. این هتل به چندین مراکز خرید دسترسی آسان داشته و برای دوستداران خرید یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت به شمار می رود. برای رفتن به میدان تکسیم باید ۳۰ کیلومتر راه طی کنید و فاصله هتل Hilton Istanbul Kozyatagi تا ایستگاه متروی کادیکوی حدودا ۱۰ دقیقه و تا خیابان مشهور بغداد با انواع مغازه ها و رستوران ها نیز حدودا ۱۵ دقیقه است. از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هیلتون استانبول کوز یاتاغی


در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. اینترنت وای فای رایگان در همه قسمت های هتل هیلتون قابل دسترس است. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند، توجه داشته باشید که این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است ولی برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در صورت نیاز به خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز باید هزینه لازم را پرداخت کرده و از این خدمات بهره مند شوید. اگر جزو مسافرانی هستید که به قصد تجارت عازم استانبول شده اید، با انتخاب هتل Hilton Istanbul Kozyatagi در مرکز بیزینس شهر استانبول می توانید جلساتتان را در بخش بیزینس برگزار کنید. بخشی تحت عنوان نگهداری از کودکان نیز در این هتل دایر گردیده تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


مرکز اسپای این هتل برای مسافران خدماتی برای بهبودی سلامتی، نشاط و سرگرمی ارائه می دهد. به طوری که در این مرکز ۶ اتاق تراپی وجود دارد و برای زوج های جوان نیز خدمات مخصوصی ارائه می شود. حمام ترکی و استخر شنای سرپوشیده جزو امکانات تفریحی پرطرفدار این هتل به شمار می روند و در میان مسافران محبوبیت دارند. استخر شنای این هتل در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است. همچنین سونا و جکوزی داغ نیز از جمله امکانات اسپا در این هتل هستند. در باشگاه بدنسازی هتل Hilton Istanbul Kozyatagi به صورت شبانه روزی و رایگان با مربی خصوصی در حال ارائه خدمات هستند. امکانات تفریحی دیگر در این هتل عبارتند از کلاس های یوگا، پکیج های اسپا و سلامتی، خدمات آرایشی و بهداشتی، خدمات پوست و مو و ناخن. انواع ماساژ نیز در این مرکز ارائه می شود و در میان مسافران طرفدار زیادی دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل به طرز عجیب و زیبایی طراحی و چیده شده اند، همه اتاق ها ضدسیگار بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه کرده اند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها اقامتی همراه با آرامش خواهید داشت. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دولوکس کینگ، اتاق میهمان توئین، اتاق دولوکس توئین، اتاق اکسکیوتیو توئین، اتاق میهمان کینگ، آپارتمان کینگ تکخوابه، سوئيت کینگ تکخوابه، اتاق خانواده با چشم انداز شهر. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق های هتل Hilton Istanbul Kozyatagi می توان به تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، امکانات اتوکشی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم مطبوع کننده هوا، میزکار و کمدلباس اشاره کرد.

رستوران هتل


چندین رستوران در این هتل فعالیت دارند؛ رستوران Al Sharq انواع غذاهای آسیای شرقی را در هر سه وعده غذایی سرو می کند. در رستوران Nispet نیز وعده های غذایی را همراه با موسیقی زنده نوش جان خواهید کرد. در رستوران Mon Amour انواع غذاهای فرانسوی با سرگرمی های متنوع وجود دارد. رستوران Brasserie غذاهای بین المللی، اروپایی و ترکی استانبولی ارائه می دهند. در رستوران Ziyade Fasil نیز غذاهای یونانی به همراه غذاهای ترکی سرو می شود. در نهایت، رستوران Executive Lounge غذاهای بین المللی را برای اتاق ها و سوئیت های اکسکیوتیو سرو می کند.

فاصله هتل هیلتون استانبول کوز یاتاغی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا لونا پارک بستانچی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است