search
menu

هتل Hilton Garden Inn Istanbul Golden Horn

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Istanbul Golden Horn Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
مزایای اقامت در هتل هیلتون گاردن این استانبول
امکانات رفاهی و خدمات هتل
اماکن نزدیک به هتل هیلتون گاردن این استانبول

درباره هتل Hilton Garden Inn Istanbul Golden Horn Istanbul


هتل هیلتون گاردن این استانبول از هتل‌های ۴ ستاره و شگفت انگیز شهر استانبول است. این مکان، بیش از این که یک هتل باشد، به شعری می‌ماند که از اصالت مهمان‌نوازی و عشق شهر استانبول سرچشمه گرفته و برای خوش سلیقه‌ترین گردشگران این شهر سروده می‌شود. وقتی بلیط هواپیما استانبول بخرید و مسافر این شهر شوید، کافیست تنها چند لحظه‌ای در اتاق‌های مدرن Hilton Garden Inn Istanbul Golden Horn حضور داشته باشید تا خودتان به خوبی پی ببرید چه انتخاب بی‌نظیری داشته‌اید.

واحدهای اقامتی هتل


در واحدهای اقامتی هتل، امکانات رفاهی بسیار با کیفیتی از قبیل دستگاه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز، کتری، یخچال کوچک، میز تحریری همراه با نور مناسب و صندلی بسیار راحت، تخت خواب گرم و نرم، تلویزیون اچ دی، تلفن و گاو صندوق کوچک گرد هم آورده شده و با دکوراسیون چشم نوازی کنار هم چیده شده‌اند تا مهمانان هتل هیلتون گاردن این استانبول از هر لحاظ احساس راحتی داشته باشند. جالب است بدانید که اینترنت بی سیم این هتل به صورت کاملا رایگان برای خرید بلیط هواپیما ،مسیریابی و ...در داخل اتاق‌ها و فضاهای عمومی قابل دسترسی است.

رستوران هتل


اگر از آن دست گردشگرانی هستید که به خورد و خوراک خودتان اهمیت خاصی قائلید، مطمئنا دلتان می‌خواهید که در مورد رستوران هتل هیلتون گاردن این استانبول اطلاعات لازم را به دست آورید. پس خبر خوب برای شما این است که رستوران هتل مد نظر با غذاهای آمریکایی، مدیترانه‌ای، خاور میانه‌ای، ترکی و سرخ شده حیرت و شگفتی تمامی مهمانانش را بر می‌انگیزد. غیر از این رستوران، کافی شاپی نیز در هتل هیلتون گاردن این استانبول دایر است که انواع میوه‌های تازه و خوشمزه را در کنار دسرها، کیک‌ها و نوشیدنی‌های دلچسبی برای مهمانانش سرو می‌کند و طعم خاصی به اقامت آنها می‌بخشد.

مزایای اقامت در هتل هیلتون گاردن این استانبول


یکی از مزایای فوق العاده خوب هتل هیلتون گاردن این استانبول امکان اقامت در آن همراه با حیوانات خانگی است که باعث می‌شود شما در طول سفر حیوان خانگیتان را همراه با خود داشته باشید و احساس تنهایی نکنید. اگر فقط یک لحظه در هتل هیلتون گاردن این استانبول حوصله‌تان سر رفت، کافیست سری به تراس یا باغ سرسبز این هتل بزنید و هوایی عوض کنید تا دوباره نشاط و شادابی به شما برگردد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


هتل هیلتون گاردن این استانبول دارای سالن ورزشی بسیار خوب و مجهزی هم هست که استفاده از آن می‌تواند در طول سفر، سلامت جسمانی شما را کاملا تضمین کند. در این هتل، کارکنان بخش‌های مختلف که توانایی مکالمه به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی را دارند، رِنج گسترده‌ای از خدمات و سرویس‌های مختلف را در اختیار شما قرار خواهند داد. اگر بخواهیم نگاهی گذرا به خدمات کارکنان هتل هیلتون گاردن این استانبول بیندازیم باید قبل از هر چیز به صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، میز رزرو تور، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی و لباسشویی بپردازیم. جالب است بدانید که بخشی از کارکنان هتل هیلتون گاردن این استانبول نیز در فروشگاه این اقامتگاه مشغول بوده و فرصت خرید آسان سوغاتی‌های استانبول را برای شما فراهم کرده‌اند. این هتل مجهز به آسانسور است. همچنین فضای آن برای اقامت راحت و آسوده افراد معلول کاملا مناسب سازی شده است. اگر مهمان هتل هیلتون گاردن این استانبول شدید حتما در بخشی از اقامت خود به کتابخانه و اتاق مطالعه این اقامتگاه نیز مراجعه کنید. مطمئنا با گزینه‌های بسیار جالبی روبرو خواهید شد. همچنین شما می‌توانید بخشی از برنامه‌های روزمره خود را نیز به کرایه دوچرخه از هتل و انجام دوچرخه سواری در سطح شهر زیبای استانبول اختصاص دهید. همانطور که ملاحظه کردید، هتل هیلتون گاردن این استانبول واقعا بی نظیر و فوق العاده است. از این رو، اگر اتاقی در این هتل رزرو کرده‌اید مطمئن باشید که لحظات بسیار خاصی در انتظار شما خواهد بود. فقط چشم‌های خود را ببندید و به رویاهایتان فکر کنید.

اماکن نزدیک به هتل هیلتون گاردن این استانبول


فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا گورستان یهودی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا موزه راحمی کوچ: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا خیابان استقلال: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا میدان تقسیم: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا برج گالاتا: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا برج ساعت دلمه باغچه: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا مسجد سلیمانیه: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا بازار ادویه: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا ستون کنستانتین: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این استانبول تا آب انبار باسیلیکا سیسترن: ۵٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است