search
menu

هتل HAUS Suites Galata Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل HAUS Suites Galata Istanbul
امکانات عمومی هتل‌ هائوس سوئیت گالاتا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل ‌هائوس سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل HAUS Suites Galata Istanbul


هتل‌ هائوس سوئیت گالاتا از هتل‌های ۳ ستاره و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول ترکیه است. این منطقه جزو مشهورترین و پر رفت‌وآمد ترین منطقه شهر به شمار می‌رود که به همه جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید، کافی شاپ و رستوران دسترسی آسانی دارد. ساختمان این هتل دارای طراحی و دیزاین به روش مینیمالیست بوده و به دلیل قرارگیری در موقعیت عالی در شهر قدیمی استانبول چشم‌انداز بی‌نظیری رو به این منطقه داشته و در میان سایر هتل‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین ایستگاه مترو در این منطقه به هتل نزدیک بوده و دسترسی به‌جاهای مختلف شهر را آسان‌تر می‌کند، به‌عنوان‌مثال برج گالاتا تا این هتل ۵۰۰ متر و بازار ادویه ۱.۷ کیلومتر فاصله دارد و جزو مشهورترین جاهای دیدنی شهر به شمار می‌رود. برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول و غیره. از پنجره‌های هتل HAUS Suites Galata Istanbul می‌توانید نمای بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز مردم در حال تکاپو و جنب‌وجوش هستند.
لازم به ذکر است نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه استانبول با ۳۲ کیلومتر فاصله و فرودگاه صبیحه گوکچن با ۳۱ کیلومتر فاصله هستند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل پروازتان نباشید، زیرا هر دو فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، آزاد بودن ورود حیوانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌ هائوس سوئیت گالاتا استانبول


اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. همچنین در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و بارتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این محل بسپارید. همچنین در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید از صرافی این هتل بهره‌مند شده و تبدیل ارز کنید. در بخش پذیرش نیز کادر مجرب به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر در حال تلاش هستند. امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی در لابی هتل HAUS Suites Galata Istanbul دایر بوده و استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه است. همچنین توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل‌ هائوس سوئیت گالاتا آزاد است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با مسافران به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند. همچنین حمام‌های اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. واحدهای اقامتی هتل گالاتا عبارت‌اند از سوئیت دلوکس، سوئیت سوپرییر و آپارتمان پنت هاوس که هریک از واحدها شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی مانند چای‌ساز و قهوه ساز، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، امکانات شست‌وشو، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن و تخت خواب استاندارد همراه با کمد لباس اشاره کرد.
توجه داشته باشید که طبقات بالایی هتل HAUS Suites Galata Istanbul تنها از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی بوده یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. همه اتاق‌های موجود در این هتل عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش و سکوت برای مسافران رقم می‌خورد. لازم به ذکر است اتاق‌ها به‌طور روزانه و مرتب نظافت می‌شوند و ازلحاظ تمیزی و پاکی موردتوجه مسافران قرار می‌گیرند. در واحد پنت هاوس نیز آشپرخانه دایر گردیده است و شامل اجاق گاز، یخچال، میزناهارخوری، وسایل شستشو، مایکرویو، کتری برقی است.

فاصله هتل ‌هائوس سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است