search
menu

هتل Hammamhane Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hammamhane Istanbul
امکانات عمومی هتل حمام خانه استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حمام خانه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hammamhane Istanbul


هتل حمام خانه یکی از هتل های سه ستاره در شهر استانبول است که در بنایی مرمت شده در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. این هتل زیبا تا مرکز شهر فاصله اندکی داشته و تا خیابان پرجنب و جوش استقلال فاصله ۵۰۰ متری دارد. هتل حمام خانه دارای ۴ طبقه و ۱۴ اتاق است که از سال ۲۰۱۴ میزبان میهمانان زیادی از سراسر دنیاست، میهمانانی که با رزرو بلیط هواپیما عازم استانبول می شوند. سوئيت های خاصی که دارای آشپزخانه اختصاصی بوده و برای اقامتی ایده آل جزو هتل های مشهور در شهر استانبول به شمار می رود. در حمام تاریخی ترکی به نام جوکورجوما از میهمانان سراسر دنیا استقبال می کنند. به دلیل موقعیت قرارگیری هتل Hammamhane Istanbul در مرکز جوکورجوما با پای پیاده می توانید از گالری های هنری و مغازه های طراحی و عتیقه فروشی بازدید کنید، همچنین به رستوران و کافه ها سر زده و انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و ترکی استانبولی نوش جان کنید.
همچنین با اقامت در این هتل می توانید به موزه معصومیت، برج گالاتا و منطقه جهانگیز در عرض ۵ دقیقه پیاده روی دسترسی راحتی داشته باشید. میدان تکسیم نیز با ۱۰ دقیقه پیاده روی قابل دسترس است و از ایستگاه متروی تکسیم می توانید به سراسر استانبول بروید. فاصله هتل حمام خانه تا فرودگاه استانبول حدودا ۵۳ کیلومتر است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از جمله امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل حمام خانه استانبول


امکانات ارائه شده در این هتل اقامتی همراه با آسایش برای مسافران فراهم می کنند. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در موقعیت نزدیک به هتل Hammamhane Istanbul واقع شده است. در لابی هتل می توانید به میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز و اتاق چمدان دسترسی داشته باشید. پرسنل این مجموعه به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به ماساژ کل بدن، اتاق بخار، امکانات اسپا، حمام ترکی و مرکز سلامت اشاره کرد. این امکانات برای میهمان هتل حمام خانه با هزینه جداگانه انجام می گیرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


کف تمامی اتاق ها پارکت شده و دارای سقف های بلندی هستند، همچنین سوئیت ها دارای دکوراسیونی با وسایل مدرن هستند. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از سوئيت با تراس، استودیو، اتاق دوبل یا توئين با تراس و سوئيت با ساختمان اضافی. همه اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. هریک از واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و سیستم گرمایشی نیز از کف اتاق های هتل Hammamhane Istanbul می گذرد. امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل عبارتند از تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، کمدلباس و بالکن. در آشپزخانه ها نیز امکاناتی نظیر اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و امکانات آشپزی وجود دارد. همچنین در اتاق ها تراس وجود دارد و چشم انداز زیبایی از خیابان مشهور استقلال مقابل چشمانتان خواهد بود. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری محوطه مشخصی به دور از اتاق ها معین شده است.

رستوران هتل


روزانه وعده صبحانه به سبک قدیمی سرو می شود. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به رستوران های نزدیک این هتل سر بزنید.

فاصله هتل حمام خانه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است