search
menu

هتل Hamitbey Prestige NL Amsterdam Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hamitbey Prestige NL Amsterdam Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل حمیت بی پرستیژ استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حمیت بی پرستیژ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hamitbey Prestige NL Amsterdam Hotel Istanbul


هتل سه ستاره حمیت بی در شهر استانبول قرار دارد و به بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی این شهر نزدیک است، به طوری که فاصله ۲۰ دقیقه ای تا بازار بزرگ استانبول داشته و همچنین به بقیه جاها نیز فاصله اندکی دارد. استانبول جزو شهرهایی است که سرشار از قصر و مساجد دوره عثمانی است، همچنین مرکز خرید مارک های اروپایی بوده و در میان توریست ها شهرت دارد. برای دسترسی به فرودگاه نیز باید مسافتی حدودا ۴۵ دقیقه طی کنید، البته برای این کار می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید که همراه با هزینه ای جداگانه است، همچنین می توانید از طریق مترو و سایر وسایل نقلیه عمومی به این هتل زیبا دسترسی آسانی داشته باشید. به دلیل جدید الاحداث بودن این هتل به تمیزی و مرتب بودن فضا و اتاق ها اهمیت زیادی داده می شود، مطمئنا از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و فراتر از آنچه که از هتل ۳ ستاره انتظار دارید، در این هتل تجربه خواهید کرد.
همچنین انتخاب این هتل برای مسافرانی مناسب است که هزینه سفر و اقامت برایشان اهمیت دارد، تا حدی که در میان توریست ها نیز شهرت دارد و در هنگام خرید بلیط هواپیمای ارزان اقدام به رزرو این هتل می نمایند تا با گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی و مراکز خرید سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنند.

امکانات عمومی هتل حمیت بی پرستیژ استانبول


از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به عنوان پارکینگ به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. پرسنل مجرب در هتل Hamitbey Prestige Nl Amsterdam Hotel Istanbul در قسمت پذیرش ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در لابی هتل بخش هایی نظیر رزرو تور و بلیط هواپیما استانبول به تهران، اتاق چمدان و تبدیل ارز وجود دارد. اگر در هنگام اقامتتان به خشکشویی احتیاج داشتید، در ان ال آمستردام هتل استانبول با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل زیبا دارای ۴۱ اتاق است که همه روزه نظافت می شوند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق توئين اکونومی، اتاق سینگل استاندارد و اتاق تریپل استاندارد. در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، تلویزیون، تلفن، یخچال و مینی بار وجود دارد. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و در داخل حمام ها نیز امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارند. در داخل اتاق های هتل Hamitbey Prestige Istanbul اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه گردیده است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس با تنوع غذایی همه روزه صبح برای میهمانان سرو می شود. برای وعده های ناهار و شام می توانید به رستوران های نزدیک هتل Nl Amsterdam Hotel Istanbul سر بزنید و از طعم غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید.

فاصله هتل حمیت بی پرستیژ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه و مسجد ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپ کاپی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است