search
menu

هتل Gumusyan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gumusyan Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گوموسیان استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گوموسیان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gumusyan Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره گوموسیان متعلق به قرن ۱۹، در مرکز استانبول واقع شده است و تنها چند قدم از خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد. این هتل ۳ کیلومتر از مرکز استانبول و ۴۸ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود. موزه هنرهای مدرن استانبول، برج گالاتا، موزه ایاصوفیه و بی اوغلو از جاذبه های نزدیک این هتل هستند. هتل گوموسیان در فاصله کوتاهی از کاخ و موزه توپکاپی قرار دارد. مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار بزرگ دیدن کنند. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا و دیدنی، با اقامت در هتل Gumusyan Hotel Istanbul می توانید سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل گوموسیان استانبول


هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی و صندوق امانات است. میهمانان می توانند در کافه بار موجود در هتل استراحت کنند یا در رستوران هتل با غذاهای خوشمزه از خودشان پذیرایی کنند. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ هتل Gumusyan Hotel Istanbul بهره مند شوند. هتل دارای ۱۵ اتاق و آسانسور است. اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا در مکان های عمومی مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند.
اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق ها و مکان های عمومی در دسترس است. هتل گوموسیان دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. کارکنان مجرب هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. تمیزی هتل، قیمت مناسب، رزرواسیون آنلاین و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آیند. برای برگزاری جلسات اتاق جلسه وجود دارد. تحویل اتاق از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ قبل از ظهر انجام می گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا ذکر شد خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. همچنین برای کودکان می توانید تختخواب کودک درخواست کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گوموسیان دارای ۱۵ اتاق شیک و مدرن است. انواع اتاق های هتل عبارتند از: سوئیت، اتاق دبل لوکس و اتاق های خانوادگی. اتاق های بزرگ و شیک در هتل Gumusyan Hotel Istanbul دارای کف چوبی، مبلمان به سبک مینیمالیستی، میز کار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن، وای فای رایگان و تهویه مطبوع هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق ها را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. حمام با دکوراسیون ویژه دارای حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. تجهیزات تهیه چای و قهوه و مینی بار نیز در اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


نوشیدنی و قهوه در بار ارائه می شود. پاساژ پر جنب و جوش چیچک با بارها و رستوران های مختلف در ۶۰۰ متری هتل گوموسیان واقع شده است. صبحانه هر روز به صورت بوفه ای ارائه می شود. رستوران هتل Gumusyan Hotel Istanbul با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی ازمیهمانان گرامی است. میهمانان می توانند از غذاهای معاصر و ترکی در رستوران Mikla که در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارد لذت ببرند.

فاصله هتل گوموسیان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۳۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است