search
menu

هتل Gulhanepark Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gulhanepark Hotel & Spa Istanbul
امکانات کلی هتل گلخانه پارک اند اسپا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلخانه پارک اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gulhanepark Hotel & Spa Istanbul


هتل گلخانه پارک اند اسپا استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مدرن استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است. هتل ۲ دقیقه پیاده روی از نزدیک ترین ایستگاه تراموا، ۱۱ دقیقه پیاده روی تا موزه ایاصوفیه و ۱ کیلومتر از مغازه های شلوغ بازار بزرگ فاصله دارد. این هتل با میدان تکسیم ۴.۹ کیلومتر فاصله دارد. بسیاری از جاذبه های تاریخی و گردشگری استانبول مانند برج گالاتا، کاخ و موزه توپکاپی، برج دختر، بازار ادویه و موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی هتل Gülhanepark Hotel & Spa Istanbul واقع شده اند و توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل گلخانه پارک اند اسپا استانبول


هتل گلخانه پارک استانبول دارای ۶ طبقه و ۳۲ اتاق است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. این ملک امکاناتی از جمله حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ، آرایشگاه و مرکز تناسب اندام را ارائه می دهد. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپای هتل بروید و ساعاتی را به بدن خود استراحت دهید. اتاق های هتل مجهز به سیستم عایق صدا هستند و فضای آرامش بخشی را برای میهمانان فراهم می کنند.
میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و WiFi رایگان نیز در سراسر هتل Gülhanepark Hotel & Spa Istanbul در دسترس است. با استفاده از میز تور موجود در هتل می توانید بلیط جاهای دیدنی را تهیه کرده و هنگام بازدید از آن ها در وقت گرانبهای خود صرفه جویی کنید. صرافی هتل برای خدماتی از قبیل تبدیل ارز در خدمت شماست. با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل می توانید با خیالی آسوده به تفریح و گردش در شهر بپردازید. خدمات خانه داری، سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. همچنین این هتل دارای مینی مارکت و مغازه تهیه سوغاتی است. اگر می خواهید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید، پیشنهاد می شود که حتما از این مغازه دیدن کنید. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل Gülhanepark Hotel & Spa Istanbul ممنوع است. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، گرجی، روسی، سوئدی، ترکی استانبولی، اوکراینی و چینی صحبت می کنند و آماده استقبال از میهمانان هستند. همچنین برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند امکانات ویژه ای در این هتل در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل


روش های سرگرمی زیادی از جمله ایروبیک، تیر اندازی با کمان، رویداد های ورزشی زنده، کلاس آشپزی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، بولینگ، دوچرخه سواری، دارت و کتابخانه برای گذراندن اوقات فراغت در هتل گلخانه پارک استانبول وجود دارد. همچنین برای فرزندان دلبندتان تجهیزات بازی، کانال های تلویزیونی مخصوص کودکان، بازی های تخته ای و پازل، کتاب، فیلم و موسیقی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل گلخانه پارک استانبول عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق تک نفره سوپریور مجهز به اسپا، اتاق سه تخته سوپریور و اتاق دبل یا تویین سوپریور دارای اسپا. تمام اتاق های دنج و دارای دکوراسیون گرم و شیک هتلGülhanepark Hotel & Spa Istanbul مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، میز، آینه، دستگاه قهوه ساز یا چای ساز، مینی بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی با امکانات لوکس هستند. هر اتاق دارای بالکن نیز است که منظره زیبایی از باغ را برای میهمانان فراهم می کند. همچنین صبحانه را می توانید در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هر روز صبح می توانید از صبحانه بوفه ای لذت ببرید. میهمانان می توانند انواع غذاهای ترکی و غذاهای گیاهی را در رستوران Rosebud میل کنند و یا در بار لابی با نوشیدنی های خوشمزه از خود پذیرایی کنند. هتلGülhanepark Hotel & Spa Istanbul همچنین چای و قهوه رایگان عصرانه نیز سرو می کند. رستوران و بار تراس غذاهای متنوعی از غذاهای مدیترانه ای و عثمانی را همراه با مناظر بسفر، مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی ارائه می دهد.

فاصله هتل گلخانه پارک اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه علم و فناوری اسلام: ۳۵۰ متر
فاصله تا پارک گلخانه: ۷۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است