search
menu

هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul
امکانات عمومی هتل گریت فورتون اند اسپا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل گریت فورتون اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul


هتل گریت فورتون اند اسپا در منطقه تاریخی پنینسولای استانبول واقع شده است. این هتل ۴ ستاره در میان گردشگران محبوبیت دارد و در طی سال میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست. چندین جاذبه دیدنی مشهور در نزدیکی این هتل قرار دارند که بازدید از آنها به همه گردشگران توصیه می شود، برخی از این جاذبه های دیدنی عبارتند از آب انبار باسیلیکا، مسجد سلطان احمد و مسجد و موزه ایاصوفیه. فرودگاه استانبول نیز در فاصله ۵۲ کیلومتری این هتل قرار دارد . دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری خاطره انگیز آماده کنید. از امکانات مشهور هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ، اتاق های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گریت فورتون اند اسپا استانبول


اینترنت وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل هستند. پرسنل این هتل در فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی و بی نظیر تلاش می کنند. به یاد داشته باشید که برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت خودتان رانندگی کرده و لحظات خوشی برای خود و خانواده تان رقم بزنید. علاوه بر امکانات ذکر شده، در لابی این هتل می توانید از خدماتی نظیر تبدیل ارز، میز تور و بلیط گردشگری و اتاق چمدان استفاده کنید. لازم به ذکر است، حیوانات اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.
پارکینگ هتل گریت فورتون اند اسپا در نزدیکی این هتل دایر گردیده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. خدمات مربوط به شستشو نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو شامل هزینه جداگانه هستند. در مرکز بیزینس هتل گریت فورتون اند اسپا نیز امکانات برگزاری جلسات و کنفرانس ها فراهم شده است. در صورتی که در میان مسافران هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul افرادی باشند که دارای مشکلات جسمانی بوده یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم شده است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی بی نظیر این هتل می توان به استخر شنای سرپوشیده اشاره کرد که در طی سال فعال بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است، استفاده از این استخر رایگان بوده و مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. مرکز اسپا از امکانات دیگر این هتل به شمار می رود و میهمانان برای ریلکس کردن می توانند از سونا و مرکز اسپا و انواع ماساژ بهره مند شوند. در مرکز اسپای هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul خدماتی نظیر اتاق بخار، انواع ماساژ، صندلی ماساژ، حمام ترکی، جکوزی و خدمات زیبایی و پوستی انجام می گیرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل سوپرییر با بالکن، اتاق خانواده با دسترسی رایگان به اسپا، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر با دسترسی رایگان به اسپا، سوئیت خانواده لوکس سه خوابه، اتاق تریپل استاندارد و اتاق دوبل یا توئین اکونومی. اتاق ها در هتل Great Fortune Hotel & Spa Istanbul به طور مرتب نظافت می شوند و هریک از اتاق های این هتل شامل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، عایق صدا، کمدلباس و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. حمام های اختصاصی در داخل اتاق های این هتل نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند.

فاصله هتل گریت فورتون اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۴۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است