search
menu

هتل Grand Asiyan Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Asiyan Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آسیان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل گرند آسیان استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Asiyan Istanbul


هتل گرند آسیان هتلی ۴ ستاره در شهر استانبول است که در محله لاله لی واقع شده و اخیرا برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش تحت بازسازی و بهسازی قرار گرفته است. این هتل که بیش از یک دهه از شروع فعالیتش می گذرد، تنها ۱۵ دقیقه با منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله دارد و در نتیجه دسترسی به جاذبه های تاریخی و جاهای دیدنی استانبول برای مهمانان هتل گرند آسیان راحت خواهد بود. ایستگاه های تراموا نیز در فاصله ۲۰۰ متری ساختمان هتل قرار دارند و مهمانان می توانند برای گشت و گذار در نقاط مختلف شهری از تراموا استفاده کنند.
در نزدیکی هتل گرند آسیان ایستگاه متروی آکسارای قرار گرفته که خط مستقیمی به فرودگاه بین المللی آتاتورک دارد و مهمانان دیگر نگران ساعت بلیط هواپیما استانبول و سر موعد رسیدن به فرودگاه یا هتل نخواهند بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند آسیان


از هتل گرند آسیان استانبول تا محله های دیدنی استانبول و جاذبه هایی مانند مسجد سلیمانیه و بازار ادویه ها چند دقیقه پیاده روی است. این هتل نیز خدمات و امکاناتی در حد هتل های ۴ ستاره ارائه می کند؛ امکاناتی مثل حمام سنتی، استخر، سونا و خدماتی مثل سرویس ترانسفر فرودگاهی، پذیرایی با میوه، کرایه خودرو، اتاق های خانواده و پارکینگی که برای استفاده از آن باید هزینه ای پرداخت کرد. اتاق ها و برخی از قسمت های هتل گرند آسیان استانبول برای استفاده افراد ناتوان بهینه شده اند و کسانی که همراه با خردسالان به این هتل می روند، می توانند از خدمات نگهداری از کودک بهره مند شوند. این هتل حتی بدون دریافت هزینه، میزبان حیوان خانگی مهمانان نیز است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند آسیان استانبول در مجموع دارای ۸۷ واحد اقامتی است که همه آن ها در قالب اتاق های استاندارد ۱ تا ۳ نفره ارائه می شوند. در این اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سشوار، سیستم گرمایشی مرکزی، چای ساز، میز، کمد، مبلمان و اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. کسانی که در سفرشان وسایل قیمتی یا لپ تاپ و دوربین به همراه داشته باشند، می توانند آن را در گاوصندوق اتاقشان جای دهند. برخی از حمام های این هتل دارای وان هستند و لوازم بهداشتی در آن ها گنجانده شده است. دکوراسیون اتاق های هتل گرند آسیان به گونه ای است که حال و هوای خانه را تداعی می کند، چون هر آنچه برای اقامتی آسوده نیاز داشته باشید، در این اتاق ها قرار داده شده است.

امکانات رستوران


هتل گرند آسیان استانبول به لطف موقعیت مکانی خود در مجاورت رستوران ها و کافه های متنوع خیابان های مشهور استانبول قرار گرفته و شرایط را برای شکم گردی در استانبول مهیا کرده است. با این حال رستوران هتل انواع غذاهای ترکی محلی را برای تمامی وعده ها طبخ و سرو می کند. صبحانه های هتل نیز از تنوع و کیفیت خوبی برخوردارند. غذاهای طبخ شده در رستوران هتلGrand Asiyan تقریبا همه ذائقه ها را پاسخگو هستند و کسانی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند، نگرانی در این خصوص نخواهند داشت چون برای گیاه‌خواران و مسلمانان نیز گزینه هایی در منو آمده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


مهمانان برای گشت و گذار در شهر استانبول می توانند از خدمات تهیه بلیط هواپیما و تور هتل استفاده کنند و بعد از دوندگی های طولانی و خسته کننده در جاهای تفریحی استانبول به سالن اسپای هتل مراجعه کنند تا از انواع خدمات ماساژ بهره مند شوند. استخر هتل نیز در تمام روزهای سال باز است. در هتل گرند آسیان استانبول مغازه کادویی هم برای خرید هدیه و سوغاتی وجود دارد. ضمنا پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات هستند.

فاصله هتل گرند آسیان استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان بایزید: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است