search
menu

هتل Gorrion Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gorrion Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گوریون استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گوریون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Gorrion Hotel Istanbul


بدون شک یکی از بهترین گزینه های اقامتی در استانبول هتل لوکس و ۵ ستاره گورین است که علاوه بر خدمات و امکانات فوق العاده، دسترسی آسانی به مراکز خرید استانبول دارد. راحتی و آسایش مهمانان برای گورین اهمیت خاصی دارد و به همین دلیل این هتل همواره سعی کرده تا امکانات و خدمات خود را به روز و مطابق با استانداردهای جهانی کند و نتیجه این تلاش در طی سال ها این بوده که گوریون توانسته مهمانان وفاداری داشته باشند که هر زمان با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر می کنند، گوریون گزینه انتخابی شان برای اقامت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گوریون استانبول


این هتل ۵ ستاره هر امکان و خدمتی را فراهم کرده تا مهمانانش تنها برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول و یا تفریح در جاهای تفریحی استانبول از هتل خارج شوند و وقتشان را برای دریافت خدماتی مانند خدمات تبدیل ارز از دست ندهد. از جمله امکانات و خدماتی که گوریون فراهم کرده می توان به خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، فضای مخصوص سیگار، آسانسور، فروشگاه کادویی و خدمات کرایه اتومبیل اشاره کرد.
یکی از جالب ترین و شاید بهترین خدمتی که گوریون ارائه می دهد، بسته بندی نهار است. نهار بسته بندی شده این امکان را به مهمانان می دهد تا با خیالی راحت و بدون دغدغه پیدا کردن رستوران مناسب، از جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول بازدید کنند. دیگر امکان و خدمت ویژه ای که گوریون ارائه می دهد خدمات مختص سالمندان و مهمانان توان یاب است. برای این دسته از مهمانان نه تنها رمپ ویژه ورودی ایجاد شده بلکه دیگر امکاناتی مانند دستگیره در سرویس های بهداشتی و زنگ هشدار اورژانس در سرویس های حمام قرار داده شده و برای روشندلان نیز راهنماهایی به خط بریل و علائم تاکتیل ایجاد شده است.
در بخش پذیرش هتل نیز خدمات مختلفی ارائه می شود و مهمانان با مراجعه به این بخش می توانند به خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و خدمات تبدیل ارز دسترسی داشته باشند. بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و کارکنان آن به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی آشنا هستند و مشکلی از بابت زبان نخواهید داشت.
خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو، دستگاه فکس و فتوکپی، سالن جلسات، مرکز تجاری، دوربین مداربسته، نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، پارکینگ و اینترنت رایگان دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل گوریون به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


اتاق های کامفرتبال دابل روم، کامفرتبال تراس روم، اگزکیوتیو کرنر روم با مبل تخت خواب شو، کامفرتبال تویین روم، اتاق خانواده اگزکیوتیو، اتاق اگزکیوتیو کرنر با حمام اسپا و اتاق تریپل انواع اتاق های هتل را تشکیل می دهند. بد نیست بدانید که تمامی اتاق های هتل عایق صدا و بدون سیگار هستند.

امکانات اتاق های هتل


برای راحتی مهمانان در هر یک از اتاق های هتل خدمات و امکانات مختلفی مانند تلویزیون صفحه تخت، میزکار، مینی بار، کتری برقی و سیستم تهویه مطبوع قرار داده شده است. در حمام خصوصی اتاق ها نیز دوش، وان، سشوار و لوازم بهداشتی وجود دارد. برخی از اتاق ها دارای تراس هم هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


گوریون دارای استخر سرپوشیده، امکانات باربیکیو، تراس و فضای سبز است و با اقامت در آن به باشگاه ورزشی با مربی خصوصی، خدمات ماساژ و اسپا دسترسی خواهید داشت. اسکراب بدن، خدمات زیبایی، حمام عمومی و سونا دیگر خدمات رفاهی هتل Gorrion Hotel Istanbul هستند. برای دسترسی به تفریحات بیشتر می توانید سری به جاهای تفریحی استانبول بزنید.

رستوران هتل


گوریون استانبول ۳ گزینه غذاخوری مختلف را در اختیار مهمانانش قرار داده است. رستوران پرا براسیر در سه وعده غذایی انواع غذاهای امریکایی، فرانسوی، ایتالیایی، مدیترانه ای، آسیایی و بین المللی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد و رستوران گلدن هورن آن با مجموعه از غذاهای ترکی پذیرای مهمانان است. پیرلتی لابی لانژ دیگر گزینه غذاخوری هتل است که در وعده نهار و عصرانه در خدمت مهمانان هتل است.

فاصله هتل گوریون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا استادیوم سینان اردم دوم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاپاسیتی: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است