search
menu

هتل GLK PREMIER The Home Suites & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GLK PREMIER The Home Suites & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل GLK PREMIER The Home Suites & Spa


هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول، یکی از هتل های خوب منطقه فاتح استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. بنابراین، برای مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای کشف شهر می خرند، گزینه مناسبی به حساب می آید. کارکنان هتل (GLK PREMIER The Home Suites & Spa) مجرب، کاردان و صمیمی هستند و برای جلب رضایت مهمانان نهایت تلاششان را می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول


در هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول امکانات رفاهی و خدماتی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم گشته است. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی شیک هتل در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و روزنامه دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و روم سرویس به پذیرش هتل مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را در راستای نیازها و سوالاتشان راهنمایی می کنند. کارکنان هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراه خود بیاورند، لازم است بدانند در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیاز دارد. واحدهای اقامتی هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت جونیور سه نفره و چهارنفره، اگزکتیو، دبل یا توئین دلوکس و سوئیت دو خوابه هستند. تمام واحدها عایق صدا بوده و از نظافت و تمیزی عالی برخوردارند؛ چراکه خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. استعمال دخانیات در سراسر هتل و اتاق ها، به استثنای اتاق مخصوص سیگار در لابی، اکیدا ممنوع است. واحدهای اقامتی با مبلمان و اسباب باکیفیت و شیک چیدمان یافته اند و دکوراسیون زیبا و لوکس دارند. چشم اندازی که از پنجره اتاق ها نمایان است، از منظره دل نواز جاذبه های شهر تشکیل می شود و تماشایشان بسیار آرامش بخش است. زمان تحویل اتاق ها در هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل واحدهای اقامتی امکانات رفاهی مناسب و اساسی شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، قهوه/ چای ساز، مینی بار، آباژور، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشت خصوصی، حمام،لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... دارند. اقامت در اتاق های لوکس و باکلاس هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول برای مهمانان تجربه شیرین و دلچسبی رقم می زند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که مهمانان در هتل سپری می کنند، یک سری امکانات تفریحی و سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند. مرکز سلامت و اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر ماساژ فول بادی، ماساژ دست، پا، گردن و پشت، سونا، اسکراب بدن و ... ارائه می دهد. مهمانان ورزشکار نیز می توانند برای انجام تمرینات روزانه شان از سالن بدنسازی هتل استفاده نمایند. یک مرکز زیبایی هم برای خانم ها و آقایان همیشه مرتب و شیک در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی را ارائه می دهد.

رستوران هتل


تراس رستوران هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول انواع غذاهای محلی و ترکی را در مقابل چشم انداز نفس گیر موزه ایاصوفیه، مسجد کبود و دریای مارمارا برای مهمانان سرو می کند. وعده صبحانه در این هتل به صورت بوفه ای است و در ساعات معینی از صبح سرو می گردد. بار نوشیدنی جات و ویتامین بار نیز انواع نوشیدنی های رنگارنگ برای مهمانان آماده می کنند.

فاصله هتل جی ال کی پرمییر هوم سوئیتز اند اسپا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است