search
menu

هتل GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul
امکانات کلی هتل جی‌ال‌کی پریمیر آکروپول سوئیتز اند اسپا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی‌ال‌کی پریمیر آکروپول سوئیتز اند اسپا تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک

درباره هتل GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul


هتل جی‌ال‌کی پریمیر آکروپول سوئیتز اند اسپا یک هتل ۴ ستاره است که در منطقه فاتح قرار دارد. فاتح قلب شهر قدیمی استانبول است و فضای نوستالژیکی دارد. این منطقه به دلیل جاذبه‌های تاریخی، ساختمان‌های قدیمی و پویایی شهر از جاذبه خاصی برخوردار است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به استانبول می‌توانید از این جاذبه‌ها بازدید کنید. ساختمان هتل GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul یک عمارت عثمانی متعلق به قرن نوزدهم میلادی است که در سال ۱۹۹۷ نوسازی شده است. امکانات رفاهی متنوعی در این هتل ۵ طبقه قرار دارد. ترکیب امکانات مدرن و فضای تاریخی هتل محیط جذابی را خلق کرده است، اگر به ساختمان‌های تاریخی علاقمندید در انتخاب این هتل شک نکنید.

امکانات کلی هتل جی‌ال‌کی پریمیر آکروپول سوئیتز اند اسپا


امکانات رفاهی متنوعی در GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانواده و ترانسفر رفت و برگشت از امکانات اصلی هتل جی‌ال‌کی پریمیر هستند. امکانات دیگری از قبیل صرافی، اتاق چمدان، بیزینس سنتر، سالن همایش، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، اتاق سیگار، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش، اجاره خودرو و روزنامه در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند. این هتل خوشامدگوی کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. هتل جی‌ال‌کی دارای خدمات نگهداری کودک است و گزینه مناسبی برای اقامت والدینی است که به همراه فرزند کوچک خود به سفر می‌روند. با اقامت در این هتل از خدمات دیگری نظیر خدمات تور، تهیه بلیط، نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، لاندری و خشک‌شویی بهره‌مند خواهید شد. از ویژگی‌های مثبت این هتل ۴ ستاره کارکنان خوش‌رو و مسئولیت‌پذیر آن است، در جی‌ال‌کی پریمیر از هیچ تلاشی برای ایجاد یک محیط ایده‌آل دریغ نمی‌شود. این هتل از هتل‌های چندزبانه به شمار می‌رود و به ۴ زبان ترکی، عربی، انگلیسی و آلمانی در آن صحبت می‌شود. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به هتل جی‌ال‌کی ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل جی‌ال‌کی پریمیر دارای ۲۲ اتاق شیک و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت اگزکیوتیو، سوئیت خانواده، سوئیت جونیور دو خوابه، سوئیت خانواده تودرتو، سوئیت جونیور سه خوابه و سوئیت جونیور پنج خوابه تودرتو است. تمامی واحدها عایق صدا هستند و به کمک تخت‌های ضد حساسیت، پرده‌های ضد نور و ملحفه‌های ممتاز خواب راحتی برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. امکانات دیگر اتاق‌های هتل GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul شامل روم سرویس، مینی بار، کتری برقی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، کمد لباس، حمام، سشوار، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی است. توجه داشته باشید که اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند، البته در صورت درخواست به کودکان زیر ۲ سال تختخواب کودک داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل جی‌ال‌کی پریمیر تراس زیبایی دارد که چشم‌انداز جذابی از شهر را به نمایش می‌گذارد. باغ هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است. پیکیج خدمات تندرستی هتل شامل بسیاری از خدمات از جمله اسپا، جکوزی، سونا، حمام ترکی، حمام عمومی، اتاق بخار و اسکراب است. خدمات ماساز شامل ماساژ کامل بدن، دست، کمر، گردن، پا و سر است. این هتل خدمات زیبایی هم ارائه می‌کند. اگر اهل ورزش هستید سری به باشگاه بدنسازی هتل GLK PREMIER Acropol Suites & Spa Istanbul بزنید. برای خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر سفر فعالیت‌هایی مثل تور پیاده‌روی برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در هتل جی‌ال‌کی استانبول روزتان را با صبحانه کانتیننتال آغاز خواهید کرد. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. انواع غذاهای ترکی در این رستوران سرو می‌شوند. پس از گردش در شهر سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و از دسرهای لذیذ کافه نوش جان کنید. البته رستوران‌های دیگری در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل جی‌ال‌کی پریمیر آکروپول سوئیتز اند اسپا تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴۰۰ متر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است