search
menu

هتل Gedikpasa Family Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gedikpasa Family Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گدیک پاشا فامیلی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گدیک پاشا فامیلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gedikpasa Family Hotel Istanbul


هتل سه ستاره گدیک پاشا فامیلی از هتل‌های مشهور و موردتوجه در منطقه فاتح استانبول است. این هتل زیبا برای سفرهای دونفره مناسب است و در طول سال از مهمانان زیادی میزبانی می‌کند. همچنین این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دارد، به‌طوری‌که با خیال راحت می‌توانید در طی روز از چندین جاذبه دیدنی بازدید کنید. هتل گدیک پاشا تا جاذبه‌های دیدنی مانند مسجد آبی، آب‌انبار باسیلیکا و بازار ادویه فاصله اندکی دارد. علاوه بر این‌ها، فاصله این هتل تا بازار بزرگ استانبول ۱.۷ کیلومتر، تا مسجد و موزه ایاصوفیه ۲ کیلومتر و تا مسجد سلیمانیه ۳ کیلومتر است. بازدید از همه این‌ها به توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود، مطمئناً از این سفر و اقامتتان در هتل Gedikpasa Family Hotel Istanbul پشیمان نخواهید شد.
همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز با ۳۴ کیلومتر فاصله فرودگاه استانبول است که دسترسی به آن از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا امکان‌پذیر است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل نیز می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده و اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گدیک پاشا فامیلی استانبول


در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال و خدمت‌رسانی به مسافران هستند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل ارائه می‌شود. در لابی هتل نیز می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در مرکز بیزینس این هتل دایر گردیده است و امکان برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها نیز در این هتل انجام می‌گیرد. برای مسافرانی که به قصد تجارت و کار با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می‌شوند، انتخاب این هتل برای اقامتشان توصیه می‌شود.
بر اساس قوانین رایج در هتل Gedikpasa Family Hotel Istanbul حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک این هتل واقع‌شده است که استفاده از این پارکینگ به‌طور روزانه شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی مانند خشک‌شویی با هزینه اضافی انجام می‌گیرد ولی برای خدماتی مانند اتوکشی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در میز تور و گردشگری می‌توانید بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را تهیه کنید یا اینکه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول آشنا شوید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل گدیک پاشا فامیلی عبارت‌اند از اتاق کوادروپل دلوکس، اتاق تریپل دلوکس و اتاق دوبل دلوکس. ظرفیت این اتاق‌ها با توجه به اسامی‌شان مشخص است و شما نیز با خیال راحت می‌توانید بر اساس تعداد نفر و سلیقه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل بسیار خاص بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا، باغ، محوطه شهر و حتی حیاط‌خلوت این هتل دارند.
از امکانات ارائه‌شده می‌توان به کمد لباس، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، لوازم شستشو، تلویزیون، تلفن و تراس اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همه اتاق‌ها در این هتل پارکت شده و همگی ضد آلرژی هستند، تختخواب‌های استاندارد و ملافه‌های تمیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. لازم به ذکر است که طبقات بالایی هتل Gedikpasa Family Hotel Istanbul از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، اقامت در طبقات پایین توصیه می‌شود. به یاد داشته باشید استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل‌های مشخص‌شده به دور اتاق‌ها و سایر مسافران بروند. اتاق‌های موجود در داخل هتل گدیک پاشا فامیلی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار و حمام اختصاصی هستند. همه اتاق‌ها شامل گاوصندوق است، بنابراین مسافران می‌توانند وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را در داخل گاوصندوق قرار داده و به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری سر بزنند.

رستوران هتل


صبحانه به‌صورت منویی یا سلف‌سرویس در رستوران این هتل ارائه می‌شود و برای وعده‌های دیگر می‌توانید به رستوران‌های نزدیک این هتل بروید و انواع غذاهای خوشمزه بین‌المللی و محلی را نوش جان کنید.

فاصله هتل گدیک پاشا فامیلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است